Purk er og blir purk.
FÃ¥r det bekreftet hele tiden gjennom media.
Alt for mange av de som jobber i den etaten er så inderlig LIVREDDE for å miste sin autoritet at de bare må oppføre seg som idioter.
Jeg har ved kanskje 7-8 møter med PURK kun opplevd en som har oppført seg som folk, og det var en godt voksen mann som sikkert hadde fått "briefet" fra seg i rekruttiden i politiet.
Den beste historien var den gangen jeg lå i køkjøring og hele køen kjørte i ca.90 km/t i 80 sonen.
Det var vel minst 20 biler og jeg lå sånn ca. midt iblant dem.
Jeg ble stoppet og lurte selvsagt på hva som var problemet, og da kom det meget interessante svaret at hadde kjørt for fort.
Ok, men lurte jo selvsagt på hvorfor de ikke stoppet fler enn meg når de hadde så mange de kunne stoppe for overtredelse av farten.
Joda, jeg kjørte sportsbil og bilen hadde en slik farge at jeg skilte meg sånn ut i køen.!!I tillegg så virket det vistnok preventivt at sånne som meg ble stoppet!!!!! Når det er sagt, så ba de tre biler av typen stasjonsvogn bare kjøre videre og de fikk ikke bot. De skulle liksom TA MEG. Gjett om jeg nektet på boten, og det ble ingenting mer ut av den saken.

-99 Lexus GS300 x
-98 Porsche Boxster S Ruf x
-04 RX8 x
-69 Crown RS
-82 The SafranSupra
-83 Metallic Hvit Supra
-96 NSX-Targa,Wings West x
-01 GS430,min første V8 x
-09 Abarth 500 Essesse