TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• to BMW'er knust mitt i sentrum, mitt pÃ¥ dagen (Finnsnes)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #132704  av SMT

http://www.folkebladet.no/nyheter/article26517.ece

tru ikke noe på at den ikke kjørte for fort, da jeg så den hadde bilen vertfall godt over 100km/t mitt i sentrum.tipper en plass mellom 130 og 150km/t. han som kjørte og eide denne bmw'en er bare akk blitt 20år...

Fant ikke den andre artikkelen om en annen BMW som for på taket mitt i sentrum (Lørdag) mitt på dagen, kl:16.00. han knuste 1 portstolpe i betong, for over veien og landet på taket i hagen til et gamelt ektepar.
dette var en 325 94mod.
han som kjørte og eide bilen har akkurat fått lappen,fikk den for ca:3 uker siden.altså akkurat blitt 18år.

han sa ha hadde bare hatt 50km/t men det tviler jeg på da jeg vet hvem denne personen er og han har bare en kjørestil det er pedalen helt i dørken.
det ble heldigvis ingen personskader her heller.

#132729  av TurboKnut

Det e dramatikk i hverdagen skjønner jeg....

Åsså midt i Sentrum da :lol: :lol: :lol:

Nå er jo ikke heller akkurat veien fra Finnfjordbotn og inn til Finnsnes kjent for å være ulykkesfri akkurat... Den var i allefall ikke det i min grønneste ungdom :lol:

#132737  av chris

Er det nå jeg skal skrive "idiotkjøring" og så er alle andre uenig med meg og posten min blir sletta ? :roll:

#132744  av sindrejl

chris skrev:Er det nå jeg skal skrive "idiotkjøring" og så er alle andre uenig med meg og posten min blir sletta ? :roll:
jepp.. "dust"! :P

#132747  av chris

sindrejl skrev:
chris skrev:Er det nå jeg skal skrive "idiotkjøring" og så er alle andre uenig med meg og posten min blir sletta ? :roll:
jepp.. "dust"! :P
:P

#132762  av SMT

stemmer det at innfartsveien ikke har vært helt ulykkes fri :roll:

men jeg er også på den idiotkjøring teorien :D

kan ikke si jeg synes noe synn på dem.

#132770  av grimfer

Noen ganger kan man lure litt på om unge som kjører BMW mangler lys i toppetasjen.

Jeg er glad jeg kjører japsebil og er fornuftig.

#132776  av TurboKnut

Enig... Tror vi kan slå fast at BMW har dårlig bakkekontakt :lol:

#132808  av Christian

Det som har skjedd tidligre, i alle fall i "lexus tråden", var vel at du begynte å breke om høy fart og idiotkjøring en god stund før det faktisk ble opplyst om hva som hadde skjedd :roll: Posten burde ikke vært lagt inn, men når det likevel skjedde er det bra at den ble slettet!

Det det faktisk er tilfeller av idiotkjøring kan du nok skrive stort sett det du vil uten å bli motsagt :wink:

#132854  av Blueman

nlight skrev:Slenger meg på den idiotkjørings-teorien
Jeg også ! :P

#132882  av blixern

vetta faen jeg, kan jo hende det var megaglatt ...... :roll:

#132959  av seini

grimfer skrev:Noen ganger kan man lure litt på om unge som kjører BMW mangler lys i toppetasjen.

Latterlig kommentar... Er jo ingen her som krasjer mr2'ene sine :roll: Så det har sikker kun med de som kjører BMW å gjøre...

Her er link til den andre som hevdet han hadde 50km\t:
http://www.folkebladet.no/nyheter/article26618.ece

#132974  av grimfer

seini skrev:
grimfer skrev:Noen ganger kan man lure litt på om unge som kjører BMW mangler lys i toppetasjen.

Latterlig kommentar... Er jo ingen her som krasjer mr2'ene sine :roll: Så det har sikker kun med de som kjører BMW å gjøre...

Her er link til den andre som hevdet han hadde 50km\t:
http://www.folkebladet.no/nyheter/article26618.ece
Jaja. Ta meg helt seriøst. :roll:

Men kanskje det er litt vanskelig å sammenligne mr2-eiere og BMW-eiere. Statistisk er det stor sjanse for at om du kjører BMW, uansett type, så bryter du fartsgrensene og har for kort avstand til bilen foran oftere enn andre.

Men helt seriøst, jeg gjør som de fleste andre, og baserer meg på eget inntrykk. Jeg ser slitne BMW'er grisekjøre oftere enn andre. Latterlig? Nei. Subjektivt? Kanskje.

#132988  av @lpher

Rolig nå gutter :)