TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Første dødsoffer pÃ¥ nye E39, en lexus med i kollisjonen?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#132310  av CelicaTurbo

KK-ma70 skrev:
BrennaRacing skrev:Litt tilbake til topic her nå folkens:

Skikkelig kjipt når sånne ting skjer. Var det denne veien som åpnet for noen dager siden??? Syns jeg kjenner igjen tunellen!!
Veien ble åpnet for ca 2mnd siden. mye ståhei den dagen med Skogsholm og greier :roll:
moderert; litt unødvendig å kalle henne slikt selv om hun knapt er spesiellt populær i bilkretser ;) Ber om forståelse for modereringen, og det er ikke ment som sensur ;)

#132372  av Anders gullstein

Det høres ut som det kan være manglende bruk av bilbelte her, så ta lærdom folkens. De henger der ikke til pynt. :?

#132398  av angrykid

Ikke? Jeg bruker dem til å henge diverse ting i, siden dem er sikkerhetsbelter, så henger dem der i sikkerhet. :P

#132612  av KK-ma70

CelicaTurbo skrev:
KK-ma70 skrev:
BrennaRacing skrev:Litt tilbake til topic her nå folkens:

Skikkelig kjipt når sånne ting skjer. Var det denne veien som åpnet for noen dager siden??? Syns jeg kjenner igjen tunellen!!
Veien ble åpnet for ca 2mnd siden. mye ståhei den dagen med Skogsholm og greier :roll:
moderert; litt unødvendig å kalle henne slikt selv om hun knapt er spesiellt populær i bilkretser ;) Ber om forståelse for modereringen, og det er ikke ment som sensur ;)
Ikke tatt ille opp :wink:

#132656  av @lpher

Aj...be carefull gutter (og jenter)...vi har ingen flere å miste...

Mine kondolanser til pårørende og kjente...