TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forespørsel vedrørende diverse motordelers verdi

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #132056  av FireWalk

Vurderer å selge unna litt motor deler jeg har liggende nå i forbindelse med motorbyttet... men har ikke peiling på hva de forskjellige tingene er verd..

Var en nå som var interessert i Turboen, en CT26 Turbo. Den skal være i god stand. Hva bør jeg ta for den?

har jo mye annet tjafs og.. innsugsmanefold, eksos manefold, blokk, topp, dyser osv osv.. helt nytt Pakningsett til turboen.. Er jo tunge deler som er kostbart å sende.. så med mindre de er verd noe særlig så blir det nok bare liggende å slenge i en garasje.. :) Kunne jo lagt ut for høystbydende, men er stor sjans for at jeg bare lurer meg selv da, siden jeg ikke vet hva ting er verd.. :?

ps: sjekk den bra emneteksten da! 8)

#132077  av Kaizern

Er det ikke kjekt å ha deler liggende hvis du skal bytte til samme motor?

#132084  av FireWalk

Kaizern skrev:Er det ikke kjekt å ha deler liggende hvis du skal bytte til samme motor?
Mulig det, men tviler på jeg vil få bruk for det. Er jo blokk, innsugsmanefold, topp, turbo osv.. Trenger ikke dette nå, trenger heller penger.. :) Og noe storprosjekt er ikke noe for meg uansett.. Da blir det en 3S-GE motor i så fall om ting skulle skjære seg totalt en gang til :)

Men over til temaet, noen som har noe peil på hva disse tingene er verd?