TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Første dødsoffer pÃ¥ nye E39, en lexus med i kollisjonen?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#131965  av Sven

Så ut som om det var en pen Lexus også :(

#131967  av Andreazz

Hvar ikke den der IS`en på Japmeet på lånke i sommer? Med kappa fjærer å bling-bling felger..?

#131970  av Blueman

huff altid trist og se slikt....

#132001  av supratt

Stemmer nok at den bilen hører til i Trondheimsområdet ja.

Mener han som eier bilen jobber på Hell Bil på Lade i Trondheim. :?

Er alltid kjipt å lese om slike hendelser, og den så ut til å ha fått en ordentlig smell bak og. :(
Vedlegg
D_dsbil_E39_594182b.jpg
D_dsbil_E39_594182b.jpg (60.48 kiB) Vist 1164 ganger

#132007  av sindrejl

stod veldig lite om hvem som kjørte hva osv ja.. dumt..

#132008  av Andreazz

Satt den omkomne i IS`en? Ser ikke ut som om den er så smadret i kupeen..

#132016  av Kaizern

Andreazz skrev:Satt den omkomne i IS`en? Ser ikke ut som om den er så smadret i kupeen..
Hvis du ser på filnavnet på bildet som ble lagt til her sist, D_dsbil_E39_594182b.jpg, så regner med det skal en Ø til der underscoren er, dødsbil_e39... Så tyder på at den omkommene satt i Lexus'en..

edit:

Etter det jeg forstår av det som er skrevet på nettavisen, så er det lexus'en som har kommet i høy fart ut av tunnelen å skrenset over i feil kjørefelt, å en passasjer som satt i Lexus'en omkom.

Bilde

#132021  av KK-ma70

Er den med kappa-fjærer ja. Var dame som kjørte, og dame og mann som passasjer. regner med det er eier av bilen som omkom i ulykken.
Har min teori om hva som skjedde, kjenner veien dær utrolig godt.

Lexus`n er observert i høy fart mot trondheim. er nesten sikker på at den har truffet en kantstein i utgangen på tunnellen og snurret 180grader for så å ha truffet motgående bil i fronten. Hele tunellen ligger i en svak sving mot høyre. dermed lett å komme borti kantsteinen hvis sjåføren måtte ha korrigert styringen.

Men dette blir bare spekulasjoner ennå.

Skal foresten kjøre utover dær i morgen på jobb. er sikkert noen merker hær og dær.

Bilen var også med i det siste utgaven av Max Power dær den står og burner.

#132030  av ToyThom

Nesten like gale som å se FnF Eclipsen blir sprengt!!
AAAA. The Pain! :(

#132034  av funkes

Noen som vet noe om hvem som omkom eller satt i den Lexusen??
En kompis av meg disponerer den bilen der ofte, og nå får jeg ikke tak i han! Vet du noe, send meg en PM eller ring på 924 500 12!

#132035  av sindrejl

kappa fjøre er livsfarlig...

#132038  av funkes

Det var kompisen min som kjørte. Jeg fikk akkurat tak i han. :(

Det som skjedde var at han punkterte, dekket eksploderte, og han fikk sleng. Deretter traff han en motgående bil med bakenden først.

Jeg kjenner han som en ansvarlig sjåfør, og farten var heller ikke spesielt høy!! Bare så det er sagt.

RIP

#132114  av Cilius

Jeg kjente også alle i bilen, tragisk at noe slikt skjer..mistet en glad å vennlig gutt,aldri et surt blikk fra han.

Mulig farten var høy og kappa fjærer er vel ikke akkurat trafikk sikkert, men den kombinasjonen har vert brukt siden bilens opprinnelse og at det var akkurat dem som ble offer å ikke noen andre jeg kjenner godt er bare uflaks.

Når en kjempe kar av den kaliber forsvinner brått å uventet så får man håpe at folk får en opplevelse som vekker tanker om bilen egenskaper og hva som kan skje i høy fart.

Får håpe at de to andre kan komme seg tilbake på et eller annet vis da det ikke står så bra til med dem.

R.I.P Robert..

#132122  av TheStig

sindrejl skrev:kappa fjøre er livsfarlig...
I second that