TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dødsulykke i WRC i dag.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#131995  av Hyperion

Jeg så dette i dag når jeg stod opp, kjedelig nyhet. Det er gudskjelov lenge mellom slike ulykker i rally, men uansett sikkerhetsregler og forhåndsregler så er risikoen for noe slik en del av gamet dessverre.

#131997  av angrykid

det der er desverre ting man må regne med i en slik sport.

Leit at det var märtin sin kartleser.

#132009  av Andreazz

Synd det der ja, men som dere sier: risikoen er noe som følger denne sporten..
Men litt off-topic: hvorfor må de sende VM-rally så sent på TV2?

#132014  av ADHD:-)))

Hei!
De går på Tv2 Ekstra/Zulu som den heter nå Kl.18.00(Selfølgelig etter den FORBANNADE fottballen!!!:-(

#132017  av Kaizern

ADHD:-))) skrev:Hei!
De går på Tv2 Ekstra/Zulu som den heter nå Kl.18.00(Selfølgelig etter den FORBANNADE fottballen!!!:-(

Er det ikke TV2 Zebra det heter, dumt navn egentlig, hehe :roll:

#132018  av Tums

Og for oss som ikke har TV2 Zebra, kan vi fortsette å være forbannet på hen som fikk tattt rettighetene fra NRk.

Men dette er uansett en trist dag for rallysporten, uansett hvor mye risiko det er med i bildet, er det alltid trist når noe slikt skjer...

#132029  av ToyThom

En stille stund for tidenes beste bilsport! :(
Håper Martin fortsetterå gjøre en god jobb etter dette!

5min stillhet folkens!

#132116  av Anders gullstein

det er synd når slikt skjer, men de er alle inneforstått med risikoen med sporten. Utrolig kjedelig, Michael Park var en utrolig karesmatisk kar i WRC. Spesielt hardt for Marko, tror nok ikke vi ser han under vm runden i Japan. Forholdet mellom kartleser og fører er omtrent som et ekteskap. Rally på det nivået, tilbringer man nesten mer tid sammen med kartleser'n enn hos kjæresten.

#132182  av Th4 Ghost

ekstremt kjedelig å et dødfall ja. men sånn er det vel i alle sporter at det er innblanda en viss risk, og i WRC er ikke den risken akkurat noe mindre