TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød Mk2, Sola...igjen!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #131548  av Jarl

Treffer stadig på nye MR2'er her jo! Var jo nødt til å parkere min skittne mk1 ved siden av en rød mk2 i park. huset på Sola idag, går utifra det er et medlem siden ts-ogn merket var på plass! Regner med at det var samme person som hilste i krysset ved Sandesletta og?
Kikka litt rundt på forumet, kan det være Erling? Felgene så svært så like ut...

Kjørte også bak en veldig sort MK2 i Sola sentrum her en dag, sota baklykter, kanskje en turbo? Noen her?
Vedlegg
Minitreff i park. huset på Sola idag :)
Minitreff i park. huset på Sola idag :)
050915_172543.jpg (32.57 kiB) Vist 947 ganger

#131619  av mr_2

Jeg traff deg for noen uker siden..rundkjøringa med flyplassen i rundt 3-4-tiden.Så deg også på Sande gård da det var "bensin-salg"!Fikk du billig bensin?Jeg ga F*** da klokka var nesten 15.30,og køen sto ned til komunebygget :roll:
Den med sota baklykter tror jeg hører til på Sunde....Men jeg bare tror :D

#131641  av Jarl

mr_2 skrev:Jeg traff deg for noen uker siden..rundkjøringa med flyplassen i rundt 3-4-tiden.Så deg også på Sande gård da det var "bensin-salg"!Fikk du billig bensin?Jeg ga F*** da klokka var nesten 15.30,og køen sto ned til komunebygget :roll:
Den med sota baklykter tror jeg hører til på Sunde....Men jeg bare tror :D
Ja, stemmer det! Stod 40min i kø, men passet fint da tanken var så og si tom + at det ikke er stort annet å finne på på en søndag 8)

Men den sorte er ikke på forumet? Får gi han en flyer viss jeg treffer på han...

#131643  av erling

Heia. Det stemmer. Jeg var på megaen å handla pastasaus til middagen. 8)

#131703  av mr_2

Embryo MK1 skrev:
Men den sorte er ikke på forumet? Får gi han en flyer viss jeg treffer på han...
Hehe,ja lykke til.Han pleier å kjøre noe styggjæ**** :lol:
Ellers er det en til i Tananger som jeg vet om ihvertfall.Vet ikke om det kansje er en amerikaner,siden han har firkanta skilt bak.Han hilser,men jeg tror ikke han er her inne.

#131713  av mr_2

Nope,den jeg snakker om er rød med sota lykter...Å styling da :wink:

#131951  av mr_2

Hvem var det jeg traff igår fredag da?Tipper det var i rundt 7-tiden.Med Lunde Transport..Han hilste ihvertfall,så jeg tenkte meg at han var her inne?