TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Overraskelse! ;P (Ja, jeg er klar over kort emnetekst)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#131753  av KK-ma70

chris skrev:Her i Trøndelag bare pissregner det :(
Hvis du har stått opp i rett tid som oss som arbeider :wink: , så har du sett at det lå snø på platten vår i morrest... 8)

#131756  av ST182

FireWalk skrev:er det ikke bedre med smalere dekk på vinterføre da? 215 er vel kanskje litt mye på vinterføre? Jeg merket sinnsyk forskjell på Fatterns Renault Megane som har 185 dekk, og fiestaen som nermest kjører på sagblad... Har jo like bra grep på sommerdekkene som på vinterdekkene den nesten.. :P
Joda er nok bedre med smalere dekk ja, men nå er det ikke ofte det ligger så mye snø her nede da. Og 215\40\17 er det smaleste som går på de gamle sommer-felgene mine, må jo se bra ut på vinteren også hehe. Ellers så har jeg jo selvsagt ett sett med pigg-dekk på originale celica-felger liggenes hvis det virkelig skulle være mye snø og is ute.

#131815  av Hyperion

Jeg hater normalt vinteren, men må si jeg gleder meg siden det er min første bil med mer enn 115 hester og 4wd :) Grus og våt asfalt har blitt prøvd, men blir nok moro på vinteren den. Men fikk med nye piggfrie dekk av forhandleren og kan ikke si jeg har erfaring med det :?

#131828  av sindrejl

Hyperion skrev:Jeg hater normalt vinteren, men må si jeg gleder meg siden det er min første bil med mer enn 115 hester og 4wd :) Grus og våt asfalt har blitt prøvd, men blir nok moro på vinteren den. Men fikk med nye piggfrie dekk av forhandleren og kan ikke si jeg har erfaring med det :?
samme her hyperion ;) dukker en gt4 opp på døra mi hvert øyeblikk :)