TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Og sÃ¥ var det heldigvis ikke min tur...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #131195  av TheStig

Skulle bare si at jeg ikke krasjet idag eller i går eller noen dager forsåvidt

#131202  av Magne

Lol :)

#131222  av sindrejl

ikke imårra heller?

#131352  av sleeper

nei... men nå må du huske at du ikke har mr2!!! (virker som det bare er de som krasjer! :? )

#131355  av KK-ma70

Va litt smålur den dær :mrgreen:

Det har vært litt mye i det siste...

Må vell få Celicaturbo til å lage en "KRÆSJ" tråd snart, for hvis trenden fortsetter til vinteren.... SAY NO MORE :shock:

#131363  av donk2k

#131379  av Kaizern

En egen krasj kategori hadde ikke vært så dumt... Blir vel mere utover vinteren ja.... :roll:

#131394  av celicat23

Er så glad jeg slipper å kjøre go'bilen, og kan herje rundt med yaris verso'n istedenfor. Får stramme opp håndbrekket så det er klart til snøen kommer :)

#131395  av TheStig

du skal ikke snakke så høyt om yago hvis du kjører rundt i en yaris.. fy fan for en femi hjemmehjelpbil. Slike biler kommunen kaster seg over

#131507  av Mr2Nyter'n;p

Kommunen her har nå gått fra pusebiler til Suzuki xl7.. Grei bil det synes jeg.. :wink:

#131523  av spkstrp

Mr2Nyter'n;p skrev:Kommunen her har nå gått fra pusebiler til Suzuki xl7.. Grei bil det synes jeg.. :wink:
Mener posten har en sånn bil også.. med v6 og automat 8) ooooh.. fin lyd var det også faktisk.

#131615  av mr_2

TheStig skrev:du skal ikke snakke så høyt om yago hvis du kjører rundt i en yaris.. fy fan for en femi hjemmehjelpbil. Slike biler kommunen kaster seg over
Du vil kansje komme ned her til Stavanger å fortelle dette her til alle gutta på T.S. Maskin as?De har nettopp kjøpt 80 stk. :P

#131621  av Mr2Nyter'n;p

spkstrp skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Kommunen her har nå gått fra pusebiler til Suzuki xl7.. Grei bil det synes jeg.. :wink:
Mener posten har en sånn bil også.. med v6 og automat 8) ooooh.. fin lyd var det også faktisk.
Hehe.. Nyydelig.. De her er utstyrt med skinninteriør og den utrolig sterke dieselmaskina.. Sweet :wink:

Ellers har jeg en ting å si ang Yago/Yaris diskusjonen.. Du styrer et firma og trenger 10 biler i denne sammenheng.. Velger du 10stk Hummer eller en billig, driftsikker og sparsom Yaris med gode garantier?