TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• *totalt off topic* undulatunger :0)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#131277  av Master

Kult :) hehe.. har en stk selv, men det er heldigvis ikke nok til å få småpipper

#131280  av egotrip

=)

vi har 4 stk voksne, + de 5 undulat ungene vi har nuh..
er utstillings undulater.. (engelske)

kommer til å beholde en tipper jeg .. skal få en orntli' tam fugl :]

#131311  av TheStig

Ã¥ herregud de var stygge !

#131325  av BrennaRacing

Utstillings-undulater?????? :?: ..Visste ikke at det fantes en gang jeg...fett :D :lol:

#131335  av egotrip

TheStig skrev:Ã¥ herregud de var stygge !
lol.. de får jo fjær da :P da blir de pene vettu :o)

#131337  av egotrip

BrennaRacing skrev:Utstillings-undulater?????? :?: ..Visste ikke at det fantes en gang jeg...fett :D :lol:
Ã… jo da :) ikke at vi skal stille ut noen men .. koselig med litt liv i stua :]

#131404  av GT_rider

litt liv!!
Slike fugler bråker jo som ett sagbruk mann :shock:
Nabone hadde. Aldri stilt ett sekund.

#131409  av egotrip

her i gården er det stillt med en gang lyset blir skrudd av :)

og vi har faktisk 4 stk voksne. Men spiller vi høy musikk så vil de synge med litt ;)

hehe

#131438  av TurboKnut

Vår lille Cesar eller "Bebååp" som han kalte seg selv hadde vi i 7 år. Han kunne lage dump-lyd og si Tåjååååååta og ca 30 ord til. De blir fryktelig tamme - nesten plagsomt tamme om man steller godt med dem.
Når vi slo av lyset snakket han i 30 minutter i strekk nesten som om han hadde panikk for å sovne. Ellers runket/red han på pinnen sin et par ganger i timen , og mye oftere når vi hadde besøk... :oops:
Han brukte å sitte framme på støvsugermunnstykket (jada jeg vet det var risky men han satt OPPÅ) når jeg støvsugde....

Neida - han ble ikke medlem i Hoover-bransjen men en liten jente har fått han...