TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bulk i førerdøra mi :(

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #130735  av Fredrik

Jaja.. Har hatt bilen en ukes tid å nå kom den første bulken :(

Har tilbragt helgen på bilcross-stevne og på slutten av dagen i dag, skulle jeg en tur ned i bilen for å legge fra meg en genser.. Der står det ei eldre dame og sier at det er ei lita jente som har kasta stein og truffet bilen min! :shock:
Hun forklarte hvordan jenta så ut, så vi gikk litt rundt.. Tok ikke mange minuttene før vi fant henne og det viste seg å væra dattera til noen jeg kjenner..
Litt hell i uhellet :)

Er overhodet ikke sur på den stakkars lille jenta (barn tenker tross alt ikke over hva som KAN skje, selv ved en "uskyldig" lek).. Men foreldre bør ta ansvar og ordne opp.. Det skjer heldigvis i detta tilfellet..

Legger ved noen bilder, men de er tatt med mobil så kvaliteten er dårlig..
Vedlegg
=(
=(
DSC00021.JPG (78.43 kiB) Vist 132 ganger
=(
=(
DSC00024.JPG (33.31 kiB) Vist 132 ganger

#130751  av lasse

Flaks at de er villige til å gjøre opp etter seg da, høyresiden på bilen min ser ut som en kjøttkake etter x-antall uforsiktige dør-smellere :evil: :evil: :evil:

#130802  av FireFox

Unger tenker ikke så langt nei.. hvis ikke du har plaget den lille jenta før da, så det er derfor hun tar igjen? :P 8)

#130899  av Fredrik

lasse skrev:Flaks at de er villige til å gjøre opp etter seg da, høyresiden på bilen min ser ut som en kjøttkake etter x-antall uforsiktige dør-smellere :evil: :evil: :evil:
Hadde det vært flere bulker så hadde jeg bare spørt om en liten sum penger og glemte det midlertidig.. Men bilen er helt bulkfri og da er det ekstra ergelig.. :|

FireFox skrev:Unger tenker ikke så langt nei.. hvis ikke du har plaget den lille jenta før da, så det er derfor hun tar igjen? :P 8)
Kaller det uskyldig leik vi ;)

#130906  av TheStig

lasse skrev:Flaks at de er villige til å gjøre opp etter seg da, høyresiden på bilen min ser ut som en kjøttkake etter x-antall uforsiktige dør-smellere :evil: :evil: :evil:
Ikke vurdert å parkere litt nærmere på din venstre side? Litt trangere for deg selv men ikke for sjåføren i nabobilen

#131259  av spkstrp

TheStig skrev:
Ikke vurdert å parkere litt nærmere på din venstre side? Litt trangere for deg selv men ikke for sjåføren i nabobilen
helt til ungene og kona til sjåføren kommer og bulker opp hele sia på bilen din ;) :P

#131307  av TheStig

hehe jepp, derfor man gjør som meg, går heller noen timetere ekstra for å få en ensom parkplass :)

#131321  av grimfer

Jeg brukte å shoppe på Strømmen storsenter. Det gjør jeg ikke noe særlig lenger.

Der er det mange kjøttnisser som parkerer! Har fått utrolig mange ulekre bulker på kreative steder etter å ha vært der... :evil:

#131330  av lasse

TheStig skrev:
Klarer å få bulker de merkeligste steder, kan parkere milevis unna andre biler, og når jeg kommer tilbake er det en ny bulk og ingen bil i sikte...
Pleier alltid å parkere langt mot venstre, men andre idioter tar jo det som en invitasjon til å parkere midt på stripa...