TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• R34 i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #130583  av chris

Så en blå Skyline R34 på E6 i Trondheim, retning nordover, på lørdags formiddag. Noen som vet om denne, evt hvor den hører til? R34 er ikke akkurat dagligdags syn, i hvert fall ikke her oppe.

#130602  av espenk

Tror den hører til Thaulow.
Stoppa og så litt på den når det stod nede på Dora i går kveld :)

#130616  av Andreazz

Bjørnstad bil folket har vel å en (lyse)blå R34..? Ganske feit en, hva gullfarga felger på den når han forrige eieren hadde den her i Stavanger.

#130750  av KK-ma70

Andreazz skrev:Bjørnstad bil folket har vel å en (lyse)blå R34..? Ganske feit en, hva gullfarga felger på den når han forrige eieren hadde den her i Stavanger.
Har bare sett R-33 innpå dær. Den ble solgt i sommer... Tok en NSX i innbytte... Den er det sjefen sjøl som kjører nå...

#130833  av Andreazz

De hadde en blå R34 på rudskogen i sommer, de kjøpte bilen av en som driver et stylig firma her i stavanger. Bilen ble vist i VImenn BIL i sommer.. Da med den gammle eieren.
(Offtopic: Supraen min vises i bakgrunnen på et av bildene i den reportasjen :D )

#130880  av mr_2

Andreazz skrev:De hadde en blå R34 på rudskogen i sommer, de kjøpte bilen av en som driver et stylig firma her i stavanger.
Var ikke han det lynet som filma seg selv i 250km/t. ellernoe på Forus?

#130914  av Andreazz

mr_2 skrev:
Andreazz skrev:De hadde en blå R34 på rudskogen i sommer, de kjøpte bilen av en som driver et stylig firma her i stavanger.
Mulig det, men det hvar en rød R33. 250km/t hvar noe media fant på tror jeg, husk at speedometeret i skyline kun går til 180km/t :wink:

#130952  av chris

Andreazz skrev:
mr_2 skrev:
Mulig det, men det hvar en rød R33. 250km/t hvar noe media fant på tror jeg, husk at speedometeret i skyline kun går til 180km/t :wink:
Ja,media var jo hellig overbevist om at speedometeret gikk til 180 miles ;)

#131263  av spkstrp

chris skrev:
Andreazz skrev:
mr_2 skrev: Var ikke han det lynet som filma seg selv i 250km/t. ellernoe på Forus?
Ja,media var jo hellig overbevist om at speedometeret gikk til 180 miles ;)
Hehe total uvitenhet om temaet da, burde heller holde kjeft hehe :)