TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var bilen solgt

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #129864  av Mr2 Mk2

Da var mk1 eventyret over for denne gang,nå er bilen solgt :(
Vedlegg
Mr234.jpg
Mr234.jpg (36.31 kiB) Vist 135 ganger
Mr232.jpg
Mr232.jpg (56.46 kiB) Vist 136 ganger
Mr217.jpg
Mr217.jpg (45.5 kiB) Vist 135 ganger

#129875  av kennethx

:shock: Nye eier på forumet?

OG når får du ny bil?

#129877  av Mr2 Mk2

kennethx skrev::shock: Nye eier på forumet?

OG når får du ny bil?
1.Nei
2.SÅ FORT SOM MULIG!!!! klarer ikke gå uten bil.

#129878  av spkstrp

du solgte den altså. er trist når spesielle biler forsvinner :cry: :roll: Men må vel kanskje gratulere med salget? har du noe spesiell nybil i tankene ?

#129880  av Mr2 Mk2

spkstrp skrev:du solgte den altså. er trist når spesielle biler forsvinner :cry: :roll: Men må vel kanskje gratulere med salget? har du noe spesiell nybil i tankene ?
Joa er litt kjipt,men er klar for noe nytt nå...Har endel aktuelle biler,skal i banken imorgen så får jeg se hvordan det går :roll: Tviler ikke på at det blir en Mr2 Mk1 87+ med targa tak og MORRO-motor en gang i fremtiden.Men nå har jeg lyst på en litt nyere bil :)

#129914  av Anders gullstein

Ja, men husk å kjøp noe er litt spennede også. Det er mange som tenker på å kjøpe så ny bil som mulig, men ender da opp med liten motor og kjip kjøreglede. Prøv å finn noe midt i mellom, en skal da trives med bilen også. Så ikke se blindt på årsmodell.

Men uansett, så er det mange fine biler en kan få til en bra penge nå da, hvis man ser seg om :)

Mk1'n din ser fin ut på bildene da. Er den så fin som den ser ut til eller er det noe småpjusk med den? Kan spørre om slikt nå som den er solgt :wink:

#129915  av Mr2 Mk2

Anders gullstein skrev:Ja, men husk å kjøp noe er litt spennede også. Det er mange som tenker på å kjøpe så ny bil som mulig, men ender da opp med liten motor og kjip kjøreglede. Prøv å finn noe midt i mellom, en skal da trives med bilen også. Så ikke se blindt på årsmodell.

Men uansett, så er det mange fine biler en kan få til en bra penge nå da, hvis man ser seg om :)
Hehe ingen fare for at jeg kjøper meg noe kjedelig,hehe.skal ikke være "ny bil" da bare litt nyere liksom :) :lol: Men det jeg kan si er at det blir nok en toyota og ikke fwd såklart :wink:

#129924  av kennethx

Jostein skrev:
Anders gullstein skrev:Ja, men husk å kjøp noe er litt spennede også. Det er mange som tenker på å kjøpe så ny bil som mulig, men ender da opp med liten motor og kjip kjøreglede. Prøv å finn noe midt i mellom, en skal da trives med bilen også. Så ikke se blindt på årsmodell.

Hehe ingen fare for at jeg kjøper meg noe kjedelig,hehe.skal ikke være "ny bil" da bare litt nyere liksom :) :lol: Men det jeg kan si er at det blir nok en toyota og ikke fwd såklart :wink:

Og da er det jo ganske åpent, kan bli MR2, celica, supra, corolla, starlet, lexus+++

Men noen av de kan du jo stryke om du skulle ha en litt nyere bil, som vil si 92+?

#129929  av Anders gullstein

Toyota uten fwd, da har man luket ut ganske mange allerede.

Sitter da igjen med: Celica GT-Four, Supra, MR2, IS200, LS400, GS300, SC400 og off-road bilene samt Hiace (som jeg tviler på du er ut etter)

#130971  av Mr2 Mk2

Noen som har tips til "ny" bil da,står litt fast her :roll: ??Til rundt 100.000,- pluss,minus noen tusen?? :)

#130974  av Andreazz

Jostein skrev:Noen som har tips til "ny" bil da,står litt fast her :roll: ??Til rundt 100.000,- pluss,minus noen tusen?? :)
Med eller uten norske skilt??

#130975  av Mr2 Mk2

Andreazz skrev:
Jostein skrev:Noen som har tips til "ny" bil da,står litt fast her :roll: ??Til rundt 100.000,- pluss,minus noen tusen?? :)
Med eller uten norske skilt??
Hehe skal nok ha en ferdig regget ja,skal være i GOD stand...Er MØKK lei skruing :roll: Hehe,og nyere enn 90mod....

#130994  av Sven

Carina E GTi er tøff, men... FWD :(
FÃ¥r vel de til ca 80-100k, hvis du finner en da... sjelden..
Er visst rått understell på den, bedre enn på Celicaen :twisted:

#130998  av Amund

hehehehehehe :wink:
Skal bli en morsom helg regner eg med, sant jostein?

#131002  av Mr2 Mk2

Amund skrev:hehehehehehe :wink:
Skal bli en morsom helg regner eg med, sant jostein?
:lol: :lol: :wink: