TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bruk beskyttelse folkens! ;)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#130661  av RedCelica

Fy fader, HUSK det folkens!

#130663  av celicat23

Hahahahahahaha. Gir meg litt tanker tilbake til for ca 6år siden, når jeg i fylla hadde det litt "gøy" med ei...Og spurte etter vi var ferdig med å ha gøy "Du bruker p-piller?" og hun sa "Eeeehm...Hva hvis jeg sier nei?".

Er så glad hun ikke vet hvor jeg bor, eller fikk telefon nummeret mitt.

#130666  av FireWalk

celicat23 skrev:Hahahahahahaha. Gir meg litt tanker tilbake til for ca 6år siden, når jeg i fylla hadde det litt "gøy" med ei...Og spurte etter vi var ferdig med å ha gøy "Du bruker p-piller?" og hun sa "Eeeehm...Hva hvis jeg sier nei?".

hehehe.. en vakker dag kommer regningen.. manglende betaling på barnebidrag i over 5 år... da er det bare å selge bilen :lol: hehe...
En på jobben betaler barnebidrag på 3 stk.. kjenner ingen som jobber å står på like mye som han for å få det til å gå rundt.. stakkars mann sier jeg bare.. :?

#130691  av lasse

Hehe, artig krabat det der...

#130706  av Gjertsen

en sak for Nannyhjelpen det der ;) lol bortskjemte faenskap!! *GRR*
Om ungene mine blir sånn så skal jeg filleriste de :p hehe

#130763  av Neemi

De blir hva man gjør det til ;)

Er forøvrig glad jeg ikke har barn enda, og ikke har planer om det med det første heller.
Eier jo ikke tålmodighet.

Barn er søte de, for all del. Så lenge de ikke er mine ;)

#130804  av FireFox

hrm, er da man faktisk har lyst til å slå unger :evil:

#130837  av Johnny_Bravo

celicat23 skrev:Hahahahahahaha. Gir meg litt tanker tilbake til for ca 6år siden, når jeg i fylla hadde det litt "gøy" med ei...Og spurte etter vi var ferdig med å ha gøy "Du bruker p-piller?" og hun sa "Eeeehm...Hva hvis jeg sier nei?".

Ja du får håpe hun ikke ble gravid eller tok abort hvis hun ble det. hvis ikke så burde du ta ansvar for dine handlinger :?

men hvis hun var smart tok hun sikkert en angrepille :)