TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød mkIV Supra - Trondheim!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#129290  av sindrejl

og jeg er innom der støtt og stadig ;) Velkommen til forumet :D
 #129325  av KK-ma70

midas skrev: Hvem her er det som bor i tonstadgrenda? Hører brodern sier det er noen av toyotafolket her som bor der. folka mine bor jo der, i samme tunet.
Hepp. velkommen til forumet:)

Er nok meg(Karl) og Chris(Christian) som bor på Tonstadgrenda. Bor i 56... Rekner vell med at vi støter på hverandre en eller annen gang:)

Broren din som kjøre MX-5 el?

#129326  av KK-ma70

sindrejl skrev:og jeg er innom der støtt og stadig ;) Velkommen til forumet :D
Blir liksom aldri kvitt ham :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #129344  av midas

ja, det er han som har den turbo mx5'en ja, stemmer det! Bor helt ytterst i tunet, så vi ses vel en dag! :)

Og til han som spurte om den går ok uten turbo, joda.. går okei den, fra 4000 omdr. og opp så rivern ivertfall, så kan jo tenke meg den blir et råskinn med turbo:)
 #129346  av @lpher

midas skrev:ja, det er han som har den turbo mx5'en ja, stemmer det! Bor helt ytterst i tunet, så vi ses vel en dag! :)
Farge på mx5'en da?
midas skrev: Og til han som spurte om den går ok uten turbo, joda.. går okei den, fra 4000 omdr.
Cool! :D
midas skrev: og opp så rivern ivertfall, så kan jo tenke meg den blir et råskinn med turbo:)
Du får bli med på en prøvetur med meg da...så du får testa om det er noe forskjell? :D
 #129347  av midas

Ja, det kan man da bli med på! Mx5'en er grønn!

Hvilken styling jeg skal ha på bilen har jeg ikke bestemt meg helt for enda, haster i grunn ikke, skal stå i garasje i vinter, så har mer enn nok tid til å fikse alt til neste sommer!

Linken under er no til mx5'en hvertfall, så får du sett den!

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=848895

Pen bil har du ivertfall, ser den utenfor bilradiospesialisten om dagene !:)

#129352  av spkstrp

litt mer off .t. går en mx5 i bergen med lignende lowrise lykter, de gjør nesten at det blir kult med vippelykter!
 #129404  av @lpher

midas skrev: Ja, det kan man da bli med på!
Må få til det ved en passende annledgning da :)
midas skrev: Mx5'en er grønn!
Tenkte meg at det var den ja :D
midas skrev:
Hvilken styling jeg skal ha på bilen har jeg ikke bestemt meg helt for enda, haster i grunn ikke,
Aha :)
midas skrev:
skal stå i garasje i vinter, så har mer enn nok tid til å fikse alt til neste sommer!
Hva har du til vinterbil da?
midas skrev:
Linken under er no til mx5'en hvertfall, så får du sett den!

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=848895
Kul bil det...har sett den up-close ganske ofte :)
midas skrev:
Pen bil har du ivertfall, ser den utenfor bilradiospesialisten om dagene !:)
Takker :) Ikke like flashy-flash som din da men :D ...det funker for meg :D
 #129408  av midas

Er vel nå jeg skulle ha vært kvalm og sagt at "supran er vinterbila mi", kjøpt kun for å kjøres i vinter, men nai !:P kjører en rusten, bulka mazda 626 i vinter! 88 mod! :D flashy ja.. hm, felgene er ganske kantkjørte, og sprekk i leppa forran, så må fikses litt gitt. supran altså. :)

#129414  av chris

Grattis med bil, og velkommet til forumet :D
Så bilen din i krysset ved city syd lørdagsnatta ;)

Regner med jeg ser deg i Tonstadgrenda en dag :D

#130357  av Toyota4ever

Velkommen til forumet.
Ã… gratulere med dritt cool bil. :D
Næsten litt sjalu. :oops:
 #130471  av midas

Takktakk! hehe! Så en del råe biler i går, inkl. din!

Var også en gul mr2 og en rød, som jeg aldri har sett før.. Kjørte opp okstadbakken med prøveskilt! Noen her?
 #130494  av chris

midas skrev:Takktakk! hehe! Så en del råe biler i går, inkl. din!

Var også en gul mr2 og en rød, som jeg aldri har sett før.. Kjørte opp okstadbakken med prøveskilt! Noen her?
Kommer du på treff på onsdag da? se under treff/møter :)
 #130514  av @lpher

midas skrev:Takktakk! hehe! Så en del råe biler i går, inkl. din!

Snakka så vidt med han i den gule MR2 Turboen (RHD) i dag...eieren har vistnok store planer for den bilen :)

Så vidt jeg forsto så var bilen pr. idag noenlunde standard...bortsett fra coilovers...HKS eksos...Recaro seter...det var det jeg fikk med meg ihvertfall :)
 #130578  av midas

Hm, treff hørtes moro ut! men.. Clutch?:P Min har røket ivertfall, noen som aner hvor mye det koster? :) var halvgåen den fra før, så det var vel på tide !:)