TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• blinka i fotoboksen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #130249  av SMT

jeg lurte bare på om det er noen som veit om når man blir blinka i fotoboksen,for å ha kjørt litt for fort.og man ikke har belte på seg,får man beltebot også?

#130258  av Monster Evo`n

Det har flere av mine kompiser fått.

Belte bot altså når dem har blitt tatt i fotoboks :lol:

#130261  av sindrejl

husk å ha belte på deg neste gang du kjører litt småfort da :) Redder liv!

#130262  av egotrip

Jeg bruker nå belte uansett hvilken hastighet jeg ligger i jeg :p

anyways.. hadde problem med beltet på gamle bilen .. (fikk ikke dratt ut beltet), kjørte med det i 2 dager før jeg fikk fikset det.. å jeg må si at jeg ikke likte å kjøre uten det.

Følte seg liksom ikke "trygg" hvis dere skjønner hva jeg mener

#130298  av lasse

Helt avhengig jeg også, klarer ikke å kjøre en meter uten, ting kan skje fortere enn man aner.
Er høl i hue å la vær å bruke synes nå jeg da...

#130314  av jumbo

Er god sjans for at du får bot for den ja, med midnre du er heldig og bildekvaliteten er for lav.

Hvordan noen orker å kjøre uten GPS fotoboksvarsling er uansett mer enn jeg fatter :P Ja, koster litt, men langt mindre enn en eneste fartsbot, og fungerer 100%, i motsetning til andre typer mottiltak som bare funker engang iblant, og som i tillegg er ulovlig om du blir stoppet.

#130318  av cameleon

Du kommer til å må holde deg hjemme i mange dager. låse alle dører og spikre fast vinduene. Etter en uke kommer hele styrken etter deg. De som kommer ved inngangen er lettest å ta seg av. En uzi ig et par røykgranater burde gjøre susen. Det er verre med de som firer seg ned fra de 6 helikoptrene og dundrer gjennom taket.

Neida...
Får deg nok ei lita bot ja, men ikke noe å grina av.

#130327  av FireFox

Hvorfor ikke bruke belte?? tar jo 2sec å ta det på, og sjansen for at du overlever hvis du kræsjer er jo veldig mye større enn om du ikke bruker belte da ;)

#130366  av SMT

jeg glemte og ta det på. hadde vorre inne på esso og kjøpt meg en kopp kaffe før jeg for på jobb i mårrest.

trur jeg hadde 75 eller 79km/t da jeg så på speedoen.

så jeg beregner å får 2350kr med belteboten.
trur deter at man får prikk for det?

#130384  av FireWalk

cameleon skrev:Du kommer til å må holde deg hjemme i mange dager. låse alle dører og spikre fast vinduene. Etter en uke kommer hele styrken etter deg. De som kommer ved inngangen er lettest å ta seg av. En uzi ig et par røykgranater burde gjøre susen. Det er verre med de som firer seg ned fra de 6 helikoptrene og dundrer gjennom taket.

Neida...
Får deg nok ei lita bot ja, men ikke noe å grina av.
hehe.. fantasien til denne gutten slutter aldri å forbløffe meg :P her er et barn av tv-generasjonen! hehe..

Men fra spøk til revolver:

Bilbelte bruker jeg alltid. jeg hadde faktisk ikke sittet her nå om jeg ikke hadde brukt belte... :)