TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skjedde igjen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #130344  av FireFox

Da var det den andre felgen sin tur :evil:
kjørte en tur i går, og skulle kutte en sving... da var det seff et hull i bakken som jeg traff :evil:
smalt rimelig greit, og utfallet ble dette:
Vedlegg
Picture88.jpg
Picture88.jpg (11.95 kiB) Vist 560 ganger

#130345  av lexusmann

Kondolerer...du er da ganske så uheldig!!!

#130365  av Blueman

hufff, kjipt når sånt skjer :(
Håper de ikke var så alt for dyre da, eller at du har noen som kan rette di dær du bor?

#130368  av Andreazz

Kjipt når sånnt skjer... for andre gang..! Kanskje du skal revurdere kutting av svinger der du bor? Med tanke på veienes standard liksom :lol:

#130370  av lexusmann

God kunde hos felgservice, hehe... :)

#130803  av FireFox

Hehe, tror jeg skal slutte med kutting av svinger etter dette ja :)
Må få tak i noen nye sommerfeler nå, la jo lixom om til vinterdekk allerede i går :oops:

#130820  av GT4 CS

Har liggenes til deg jeg :) Med ballong dekk så du kan flise over alle høla som forfølger deg ;

#130841  av spkstrp

:shock: (er det mulig?)

#130845  av chris

FireFox skrev:Hehe, tror jeg skal slutte med kutting av svinger etter dette ja :)
Du tok ikke hintet etter første gangen altså? :lol:

#130961  av Kaizern

Hehe, har selv kjørt i samme hull 2 ganger, men siste gangen ble det samme utfall som Firefox her fikk.. :oops:

Ikke få en kompis til å bruke skjærbrenner og hammer til å rette ut felgen, da kan den ihvertfall ikke leveres til retting.. Angrer litt på det nå, at jeg lot han gjøre det... Men men, ny felg blir det til sommeren 8)

#131181  av mr_2

Kaizern skrev:Hehe, har selv kjørt i samme hull 2 ganger, men siste gangen ble det samme utfall som Firefox her fikk.. :oops:

Ikke få en kompis til å bruke skjærbrenner og hammer til å rette ut felgen, da kan den ihvertfall ikke leveres til retting.. Angrer litt på det nå, at jeg lot han gjøre det... Men men, ny felg blir det til sommeren 8)
Var det ikke du som la ut noen bilder her for ei stund sia,der du hadde rettet en alufelg med brenner?Gikk til helvette alikevel?

#131278  av Kaizern

mr_2 skrev:
Kaizern skrev:Hehe, har selv kjørt i samme hull 2 ganger, men siste gangen ble det samme utfall som Firefox her fikk.. :oops:

Var det ikke du som la ut noen bilder her for ei stund sia,der du hadde rettet en alufelg med brenner?Gikk til helvette alikevel?
Stemmer det, felgen er rund og dekket holder på luften, men det er jo fortsatt kast i den, så glad det er påtide å skifte til vinterfelger snart...

Ny felg til neste år blir det ihvertfall, så får jeg bruke den ødelagte til reservehjul eller lage meg et veldig fresht pimpin smykke for å ha rundt halsen :lol:

#131282  av Speeder

Kjekt å henge hageslangen på alufelger da 8)