TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• rød mr2 pÃ¥ sola

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#129960  av mr_2

Hvis den har sota baklykter,så tror jeg at den holder til på Sunde.
Er jo ikke helt sikker da,men jeg har sett den ståendes rundt omkring på Sunde ganske ofte :)

#130071  av erling

Er jo fulle sola i rød mk2 jo. 8)

#130080  av toyota_mr2

de var sota lykter er de noen her inne?? de var turbo luke på den men vet ikke om de var turbo

#130352  av mr_2

erling:ja hvis du tenker over det,så er det jævlig mange :P
Toyota_mr2:Tror ikke at han holder seg her inne.Hilser jo aldri :roll: :wink:

#130414  av toyota_mr2

oki jeg bare lurte jeg

#130421  av al

Fullt av røde mk2 på sola ja!! har sett den med sota baklykter ett par ganger, men tror ikke han er her. Tror ikke det er turbo heller..

#130444  av toyota_mr2

oki men jei vet ikke så bare at han hade lik luke som mei å de er jo turbo luka men men

#130468  av mr_2

Hvor holder du til da?

#130476  av toyota_mr2

jei bor på mariero du da??

#130478  av mr_2

"Bosted:Tananger" :wink:

#130479  av toyota_mr2

å ja he he destår ikke hos mei de he

#133342  av mr_2

Sto en rød mk.2 (hehe) på Gjerdes bakeri igår Torsdag kl.9.00?Noen her? AL kansje?
Ellers så traff jeg embryo på vei hjem på ettermiddagen.Hehe,det går ikke ann å ta feil av den sjokkgule raketten :D

#133347  av toyota_mr2

er de noen her i byen som har gul mr2??

#135519  av al

mr_2 skrev:Sto en rød mk.2 (hehe) på Gjerdes bakeri igår Torsdag kl.9.00?Noen her? AL kansje?
Ellers så traff jeg embryo på vei hjem på ettermiddagen.Hehe,det går ikke ann å ta feil av den sjokkgule raketten :D
Var nok ikke meg det nei... Har vært 2 uker i Miami :)