TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Extreme TV sin dekkning av Gumball 2005

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #128334  av celicat23

Extreme TV sin dekkning av gumball 2005 er nå ute med første episode. De som har sett episodene fra forrige år, vet at de har noe å glede seg over. Bra dekkning av all slags kjøring, fikk med seg alle ulykker o.l i 2004. Og ikke ett eneste sekund satt de å grein på hotell rommet som ei kjerring over at noen kjører for fort (som Atle Gulbrandsen på TV2 presterte å gjøre....)

Obs! Dette er en bit torrent fil!
http://www.mininova.org/tor/101129

#128338  av richeros

Takker for info.
Dette er noe jeg seff må få med meg ;)

#128346  av @lpher

Thanx...på vei ned nå :)

#128385  av Kaizern

hehe, lastet ned alle episodene som Extreme tv sendte ifjor;) Var mye bedre produsert enn den tv2 greia, synes den ble amatørmessig i forhold...

#128457  av chris

Tøft :D Får hive på en nedlasting når jeg kommer hjem

#128667  av Th4 Ghost

hehehe. tøff video. likte den hummern med "the cuban brothers". syke, syke folk :lol:

noen ide når de neste episodene kommer?

#128670  av celicat23

Regner med neste onsdag. De cubanske brødrene er ikke helt stødige i skallen. Artig gjeng :) Men savner noen av de som alltid har pleid å vært med. En gal mann i en sølvfarget porche som alltid kjører som en idiot, og ett annet par som pleier å råne rundt i en bmw m5 forkledd som alt mulig politi bl.a. Men det var jo bare første episoden, så har vel ikke sett alle som er med enda..
 #128799  av 300ZX

[quote="celicat23"] Og ikke ett eneste sekund satt de å grein på hotell rommet som ei kjerring over at noen kjører for fort (som Atle Gulbrandsen på TV2 presterte å gjøre....)

Godt det ikke bare var meg som irriterte meg over det.
Snakk om feil "mann" på feil sted....

#129367  av andjoha

syntes egentlig ikke det var noe særlig jeg...

jeg HATER programmer der programlederne fremstilles som sååå impulsive og "kule", men sammtidig er det så åpenbart at alt bare er "staged" og at de følger et nøye planlagt manuskript.. :?

jackass-spesialen fra gumball i 2001 derimot :lol:

#129415  av chris

andjoha skrev: jackass-spesialen fra gumball i 2001 derimot
..den er SKIKKELIG dårlig :?

#129440  av Kaizern

celicat23 skrev:Regner med neste onsdag. De cubanske brødrene er ikke helt stødige i skallen. Artig gjeng :) Men savner noen av de som alltid har pleid å vært med. En gal mann i en sølvfarget porche som alltid kjører som en idiot, og ett annet par som pleier å råne rundt i en bmw m5 forkledd som alt mulig politi bl.a. Men det var jo bare første episoden, så har vel ikke sett alle som er med enda..

hehe, morsom de i M5'en ja, Alex eller hva pokker han het :lol: Klarte jo å stoppe en lamborghini eller hva det var ifjor, heheheh :D

#129456  av Dalan

Hahaha de cubanerne er ikke stødige på en flekk :lol:
Gleder meg til flere episoder, dette var bra :)

#129809  av Kaizern

elino skrev:Da er endelig del 2/6 ute.... for oss som ikke har extreme channel

http://videos.vault5.com/Gumballextreme2.wmv

God fornøyelse :lol:

Weeee, satt å surret litt rundt på Mininova.org for å se om det hadde kommet noe, men det hadde det ikke.. Flaks jeg stakk innom posten her, heh :lol:

#129825  av DannyBoy

Er det noen som har link til episode 1 også - som ikke er torrent fil? :roll: