TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En kjent mr2 sw20 "spotted" i Gatebil bladet...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #128853  av Arne rebel

Kikka litt i det nye Gatebilbladet som kommer i løpet av uken, og litt uti bladet var det bilder av en camelonfarga mr2 tilhørende Marcus...Gratulerer.
Det som er litt artig er at de fleste bilene i det bladet hadde store dekaler av firmalogoer etc.(sikkert sponsa..) men på mr2en var det kun en på kanalskjørtet, og det var ts-ogn.no merke....Det lyser stor respekt av å bygge en bil i den klassen uten sponsorer 8)
Sist redigert av Arne rebel den 03 sep 2005 11:23, redigert 1 gang totalt.

#128858  av MR2turbo

hehe takk ;)
fikk bladet i går, og var ganske fornøyd med den artikkelen ;)
ts-ogn merket kom godt frem, ja.. hehe

Er litt av målet mitt det hvertfall foreløpig, å bygge bilen uten sponsorer... syns det er litt for kiipt med masse reklame på den, og som du sier er jo de fleste av sånne biler sponsa...
resultatet av at det er uten spons blir jo at det tar litt mere tid da...

:D

#128872  av CelicaTurbo

ah, gratulerer! Det bladet skal definitivt kjøpes da ja, til tross for at jeg egentlig ikke var helt overbevist etter å ha lest forrige gatebilbladet ;) Men men, det er virkelig en av de fine tingene som kan sies om Markus sin bil; den er utrolig ren uten stickers i hytt og pine :D

#128876  av CelicaGT

MÃ¥ vel handle enda meir bilblad da....Har sikkert liggande bilblad for 10000.
Bra bilen din får den oppmerksomhet den fortjener :-)

#128894  av Maverick

Marcus; ser også at bilen din går jevnlig på skjermen på Canal Motor ;)

Morro, grisefet bil!
8)

#128895  av Blueman

Gratulere! :) ut og kjøpe bilgatebaldet :D

#128897  av Toyota4ever

Blueman skrev:Gratulere! :) ut og kjøpe bilgatebaldet :D
Evt. Gatebilbladet :D

Grattis Markus.

#128898  av CelicaTurbo

Maverick skrev:Marcus; ser også at bilen din går jevnlig på skjermen på Canal Motor ;)

Morro, grisefet bil!
8)
hm, er det noe Canal Digital tilbud det eller? Og bilen brukes da i forbindelse med reklame for hva da? :)

#128900  av Mr2Nyter'n;p

Er sånn videokarusell av diverse treff og greier de derre greiene på Canal Motor.. Gøyal kanal, men litt repeterende :wink:

#128901  av Dalan

CelicaTurbo skrev:
Maverick skrev:Marcus; ser også at bilen din går jevnlig på skjermen på Canal Motor ;)

Morro, grisefet bil!
8)
hm, er det noe Canal Digital tilbud det eller? Og bilen brukes da i forbindelse med reklame for hva da? :)
Det er vel en sånn kanal der du stemmer frem forskjellige klipp med sms om jeg har forstått det rett :)
Det er Canal Digital ja
Ennå ikke rota meg til å finne frem den jeg.. :oops:

Grattis med plass i bladet Markus, dette må jeg lese :D

#128909  av Fredrik

Grattis!
Må huske å kjøpe det etterpå! :)

#128913  av aneriks

er ikke så begeistret for gatebil bladet, men med en mr2 i så må dette kjøpes :)

#128926  av Maverick

CelicaTurbo skrev:

Morro, grisefet bil!
8)
Ja, er vel et tilbud til alle de med digital kabel tv, tror jeg .. Vet ikke om de med analog kabel får det inn ?

Det er, som tidligere nevnt, verdens mest repeterende kanal.
Men det kan vel også ha litt med at de er heeelt i startfasen enda :)

#128940  av MR2turbo

Takker igjen, jeg :)

legger og ved ett lite bilde, siden jeg ikke kan legge ut artikkelen..
Ble på 5 sider da, syns ikke det var så aller værst, med tanke på at jeg jo ikke er blandt gatebils "harde kjerne" ;)
Vedlegg
gatebilmag.jpg
gatebilmag.jpg (24.14 kiB) Vist 674 ganger