TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød mkIV Supra - Trondheim!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #128750  av @lpher

Fikk en melding av kk_ma70/Karl tidligere idag angående denne bilen...var ute en tur selv nå...og trafff på bilen i stor-krysset før City Syd :)

Rød mkIV...senket....18" felger? Prøveskilt?

Noen som kjenner til denne? :)

Vet det er dukka opp en mkIV NA Supra (RHD) hos en som jobber hos Toyota Hell Bil, men jeg tror ikke det er denne...
Sist redigert av @lpher den 02 sep 2005 17:17, redigert 1 gang totalt.

#128808  av Toyota4ever

Antagelig var de denne som kjørte inn før meg i rundkjøringa på hallset.
La bak den til shell i granåsen.
Tru ikke det var noen turbo supra, lukta ikke turbo når sjåføren dro på litt.
Det var japanauto klistermerke på den, så skal ikke se bort fra at det er denne http://www.japanauto.no/brukt/biler/27.htm

Da er spørsmålet, har vi fått en perle til i trondheims supr(a)e toyota-park :?: :D :D :D

#128812  av @lpher

Toyota4ever skrev:Antagelig var de denne som kjørte inn før meg i rundkjøringa på hallset.
La bak den til shell i granåsen.
Dette er i tilfellet den første røde i midt-norge :)
Toyota4ever skrev: Tru ikke det var noen turbo supra, lukta ikke turbo når sjåføren dro på litt.
Lukta ikke!? :D
Toyota4ever skrev: Det var japanauto klistermerke på den, så skal ikke se bort fra at det er denne http://www.japanauto.no/brukt/biler/27.htm
Kan stemme med den jeg så det dær ja :)
Toyota4ever skrev: Da er spørsmålet, har vi fått en perle til i trondheims supr(a)e toyota-park :?: :D :D :D
Kan se sånn ut :) ...og det begynner å se ut som om det er den Hell Bil-bilen jeg nevnte istad også...OM det er en non-turbo :)

Hmm...SZ...ganske enkelt utstyrt den dær....ikke air-bags...men den har det originale skjørtet som var opsjon også ser det ut til :)

Denne bilen vil det ikke bli skilt på før til neste sesong i tilfellet :)

#128888  av Toyota4ever

I dobbelt forstand, celican hang fint på når sjåføren dro på + at eksos ifra turbo motorer har en litt andreledes lukt når man drar på, i forhold til NA motorer.

#128891  av @lpher

Toyota4ever skrev:I dobbelt forstand, celican hang fint på når sjåføren dro på + at eksos ifra turbo motorer har en litt andreledes lukt når man drar på, i forhold til NA motorer.
Ahh... :D Men dette forutsetter at sjåføren ga jernet da? :)

#128892  av Maverick

Jeg så denne bilen ved Heimdal sentrum i går .. pen bil ;)

#128954  av Andreazz

Toyota4ever skrev:I dobbelt forstand, celican hang fint på når sjåføren dro på + at eksos ifra turbo motorer har en litt andreledes lukt når man drar på, i forhold til NA motorer.
+at de har en tendens til å puffe litt svart røyk å spytte litt flammer innimellom :twisted:
 #129154  av midas

Hei!

Det er nok min bil du snakker om, henta den for to dager siden!
Min første supra, meget lekker bil, god og kjøre, leken! :)
 #129164  av elino

midas skrev:Hei!

Gratulerer så mye 8)
og
velkommen hit :D
 #129179  av @lpher

midas skrev:Hei!

Se..dær er du ja :D Grattis med ny bil :) ..du får hive ut no'n bilder om du har da? :)
 #129196  av midas

Ja, legger opp ett par bilder i morgen.. non turbo ja, så turbo kommer vel ganske kjappt, hellakkering også, samme farge. Ny front, skjørt, etc. men rattet forblir på høyre side :)

Hvem her er det som bor i tonstadgrenda? Hører brodern sier det er noen av toyotafolket her som bor der. folka mine bor jo der, i samme tunet.
 #129201  av midas

Ja, legger opp ett par bilder i morgen.. non turbo ja, så turbo kommer vel ganske kjappt, hellakkering også, samme farge. Ny front, skjørt, etc. men rattet forblir på høyre side :)

Hvem her er det som bor i tonstadgrenda? Hører brodern sier det er noen av toyotafolket her som bor der. folka mine bor jo der, i samme tunet.
 #129287  av @lpher

midas skrev: Ja, legger opp ett par bilder i morgen..
Cool :)
midas skrev: non turbo ja,
Den er adskillig spreker enn folk tror den? :)
midas skrev: så turbo kommer vel ganske kjappt,
Ahh..såpass ja :D
midas skrev: hellakkering også, samme farge.
Enig...lakkering i uoriginal farge er blasfemi spørr du meg! :D
midas skrev: Ny front, skjørt, etc.
Ahh...noe bestemt kit du har til vurdering da?
midas skrev: men rattet forblir på høyre side :)
Kan tenke meg det ja :D Har snakka med Trygve om det dær jeg også :D
midas skrev: Hvem her er det som bor i tonstadgrenda? Hører brodern sier det er noen av toyotafolket her som bor der. folka mine bor jo der, i samme tunet.
Hihi :D Fikk en telefon istad ja...av en som sto i garasjen sin...og traff på bilen din :D

De vil nok introdusere seg selv snart kan jeg tenke meg...men det er ihvertfall disse to det er snakk om :)

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/profile.php ... ofile&u=78

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/profile.php ... file&u=225