TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• IS350 2006 Video

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#128228  av @lpher

Kebab gud skrev:(han kjøpte seg nettop en butikk så han har penger:P)
Well...er vel kanskje da man IKKE har råd til å kjøpe ny bil vel? :D

#128248  av Kebab gud

sant .. men man tjener også penge rpå det ...

#128448  av @lpher

Satt og skumleste Motor Trend (sept 05) akkurat nå..og de hevder i en liten notis under ¤scopp/gossip¤ etc. at vi kommer til å få se den nye IS'en med V8! :D Dette for å konkurere med neste generasjoner av BMW M3 og MB's C-klasse AMG! :D Jeg håper ihvertfall det er noe i de ryktene! :D

På den samme siden så hevder de også at Toyota's (ikke Lexus mao :)) kjappeste bil til neste år blir....."drumroll" :D`Nye Rav4?!! :D ...med en 3,5liters V6 som skal levere 275hk :)

Om dette stemmer...så får nok en eventuell arvtager til Supran en stor L i grillen ihvertfall :D

#128462  av larspronne

ryktene snakker om en IS500 ja. V8 5,0 L

Me de Toyota ryktene høres rare ut. Dem har jo testa sin nye superbil som er kaldt TXS i snart ett år nå, og flere concept tegninger har lekket ut - alle disse med Toyota badge. Mente jeg så en i Autofil magasinet også - designet for å hamle opp med Ferrari og Porcher.

Og i tillegg har vi jo conceptet Volta - Hybrid / V6'ern.

Mulig dem sjonglerer litt med Toyota / Lexus badgene på disse superbilene da...

#128468  av lexusmann

[quote="@lpher"]Satt å myste litt på bildene i denne artikkelen...og da slo det meg gitt...i gotta have me one of those!: D

http://clublexus.com/index.php/article/ ... 7475/1/10/[/quote

Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…hhhhhhhh!!!!!!! :shock:
Pen samling snopbilder der, ja..... Alpher, du er ikke den eneste.... :D

#128483  av @lpher

@lpher skrev:Ser da ut som IS350 er ganske frisk i frasparket også? MEGET bra hk/vekt forhold også ser det ut til! Detta blir bra gutter!
Syke ting! :D Leste nettopp gjennom hele denne artikkelen...og IS530 er jo i Supra TT territorie jo?! :D Vektfordelinga front/rear er akkurat den samme...roughly 47/53 :) 5,1sek. 0-60mph (IS350 6-speed auto) er jo det samme som Supra TT med 4-speed auto det! :D Ikke er den helt ulik vektmessig heller....Quartermile ganske lik også :)

225/40-18" foran, og 255/40-18" bak er jo ganske likt footprint som originaloppsettet på mkIV Supra også :) Bremsing 70-0mph...160feet på mkIV og 167feet på IS350 :)

IS350 kom ut som nummer 2 av akkurat denne testen :D

De andre deltagende i testen var Acura TL, Audi A4, BMW 330i, Cadillac CTS, Infinity G35, Saab 9-3 og Volvo S60R.

Merkelig egentlig at BMW'en kom så bra ut...siden bilen holdt på å bryte sammen flere ganger i løpet av testen! :D

GLEDER meg til å prøve den ny IS'en jeg! :D