seini skrev:Er faktisk 2 stk her i bygda som holder på å bygge om 190e med evo kit. Den ene er ferdig. En sølv. Han kjører rundt med prøveskilt nå.Gøøøy på landet, gøøøøy på landet. Sånt'no hakk'e vi i by'n....
Begge 2 skal det bygges turbo i. Han med sølv 190e hadde tidligere enn 2.0l han bygget turbo i som gikk ganske så godt.
seini skrev:Hehe hvordan han skal få de på bilen blir morsomt å se ja. 225 dekk på 10" bred ja, er faktisk ganske gromt. Jeg har selv 235 dekk på 10" bred felg.Populært kalt tyskerstuk. Jeg synes det er horribelt stygt jeg, når det ser ut som felgene er dobbelt så brede som dekkene.
grimfer skrev:Skjønner ikke at man klarer å orke all kjøreglede for fete hjul jeg. Men kanskje det er jeg som er merkelig? Jeg kjører på 215 bredde, på 17 tommere. Det er mer enn bredt nok for min riskoker til daglig bruk...Jeg mener det er motsatt.. mer kjøreglede med skikkelige dekk (forutsatt at dekk og felger henger i hop størrelsesmessig da). Har selv 215/40-17 foran og 235/40-17 bak, og ville ikke gått ned en eneste dimensjon. Og man er jo nesten på gråten når vinterdekka kommer på, som er 195 brede.
celicat23 skrev:Gøøøy på landet, gøøøøy på landet. Sånt'no hakk'e vi i by'n....Hehe, gøy på landet ja :p Har ingen bilder av den ferdige nei. Han som har den ferdige tror jeg tar inn dette kit'et og selger.Høres ut som artig bygd ivertfall. Ingen bilder av den som er ferdig? Hørt noe om passform på delene o.l?
seini skrev:Ok. Hvis jeg henger for mye rundt kebab sjapper, hører alle som sier noe om bilen er "volla schpaa bil 'ass, lover deg!", og innser at jeg har kjøpt meg mercedes - så får jeg sjekke det litt nøyerecelicat23 skrev:Gøøøy på landet, gøøøøy på landet. Sånt'no hakk'e vi i by'n....Hehe, gøy på landet ja :p Har ingen bilder av den ferdige nei. Han som har den ferdige tror jeg tar inn dette kit'et og selger.Høres ut som artig bygd ivertfall. Ingen bilder av den som er ferdig? Hørt noe om passform på delene o.l?