TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica Med mangler?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #94387  av Tor

Titter noen ganger innom bilforumet.net og kom over denne. Er vel kansje av intiresse for oss. Les

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67857

#94389  av GT4 CS

Skulle nesten tatt turen og sett på bilen. Om det er så mye feil som han sier så hadde jeg ikke gitt 69000 høvdinger for den bilen, ser ut som 14" felger på bilen og, så regner med det ikke er turbo utgaven.
Men lykke til Hoksund Auto :lol:

#94392  av kaimagne

Man må bare sørge for å få litt garanti på kjøpet. Bare 1 mnd med 100% garanti, sånn at man kan fise over til NAF og få mangellapp på hva som må skiftes før den er i trafikksikker stand igjen, og få selger til å utbedre det - gratis! Da kan man få seg en billig Carlos... ;)

Men - det høres jo meeeget suspekt ut, dette... kan risikere å gå på en smell der...

#94396  av CelicaTurbo

Det der er nok en vanlig GTi, ingen Carlos (selv om den har front og panser fra en Carlos). Skjermene over hjulbuene er smale og skåret ganske rett ned, ulikt de runde og bredere skjermene til turboutgaven. Selger prøver heller ikke å selge den som en turbo da..

#94466  av Tor

Tror også det er en vanlig GTi etter felgene og skjermene og bedømme. Hadde det vært en GT4 hadde dette nok vært i annonsen.

#94469  av cameleon

Om det virkelig stemmer at det er så mye feil med den bilen der, så synes jeg det er helt latterlig at et firma i det heletatt selger den. Da passer den bedre hos et huggeri enn en forhandler :?

#94499  av CelicaTurbo

Dem burde i det minste ha forsøkt å fikse noe av det, men i den smørbrødlisten så var det jo egentlig ikke så alt for mye som var så veldig seriøst eller vanskelig å fikse da.. Når han sier at for- og bakstilling må byttes så er det vel trolig foringer det er snakk om? Det kan da ikke være realistisk at selve bak- og forstillingen er skadet eller slitt? :roll:

#94513  av GT4 CS

Regner vel med det samme, de kan umulig være så dumme de setter bil med knekt/deformert for og bakstilling til salg, det har de ikke lov til og ville bare måtte betale 100% for i ettertid.
Men om det er bytte av foringer eller div andre slitedeler er dette både billig og enkelt om du har tatt i en skiftenøkkel før da :wink:
Men skulle likt og sett den naf testen da :)

#94549  av GT_rider

Skla vite at viss det må byttes mange slike ting, så kan det fort koste penger. Mange penger.. Utrolig hva ting koster når man begynner å regne over det..

#127433  av Rømmling

driver å søkte her nå å fant denne

ja jeg har naf testet denne bilen og den listen var ikke kort

og de ville jo fikse det som gjore noe så den ikke ble eu godkjent
men det var speil som ikke fungerte og takluka fungerte ikke og låsen til bagarsje rommet funket ikke nå jeg slo fra meg den