TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forslag til bil under 100.000kr ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#127303  av bullit

Er enig med deg at a4 er en fin bil... men en annen som jeg synes blir minst like rå er passaten. Greit så er den nitrist som original, men slenger du på no litt styling og noen råe felger så blir den i mine øyne grisefet :D
En Corrado ligger vel også innenfor grensa di, som jeg også tror kan bli bra. Men det er vel endel mekking på den mod.

Happy hunting :wink:

#127319  av RedCelica

En A4 hadde ikke vært galt. Enormt fin bil, som kan bli enda mye finere! Ikke et dumt valg. A3 er også en pen bil.

#127329  av BrennaRacing

Men syns du ikke A3 og A4 er litt oppbrukt...Det er jo akkurat sånn som en golf, man får jo ikke gjort no ingen andre har gjort før deg...

Hvis du vil ha en strøken 200 sx så er det jo bare å snakke med Pettersen Auto-import...Han har mange fine biler...

Hadde vært morro hvis du heller hadde brukt litt mindre penger på innkjøp, å kjøpt en Mr2 Mk1...Hvis du da har en del spenn å bruke, så kunne du lett fått norges peneste Mk1 :D

#127330  av BrennaRacing

Men syns du ikke A3 og A4 er litt oppbrukt???...Det er jo akkurat sånn som en golf, man får jo ikke gjort no med bilen som ingen andre har gjort før deg...

Hvis du vil ha en strøken 200 sx så er det jo bare å snakke med Pettersen Auto-import...Han har mange fine biler...

Hadde vært morro hvis du heller hadde brukt litt mindre penger på innkjøp, å kjøpt en Mr2 Mk1...Hvis du da har en del spenn å bruke, så kunne du lett fått norges peneste Mk1 :D

#127333  av Johnny_Bravo

BrennaRacing skrev:Men syns du ikke A3 og A4 er litt oppbrukt???...Det er jo akkurat sånn som en golf, man får jo ikke gjort no med bilen som ingen andre har gjort før deg...

Det kan jo bli ett problem siden han ikke har lyst på rust da. de fleste mk1 har rust ett eller annet sted. pluss at hvis du bruker masse penger på en mk1 vil du sansynligvis aldri få se de pengene igjen.

#127334  av BrennaRacing

Det er sant...Men det er ikke så ofte man får igjen pengene man bruker på bilene sine da...Man skal være heldig da....Men det med rust, har du helt rett i :D

#127338  av celicat23

BrennaRacing skrev:Men syns du ikke A3 og A4 er litt oppbrukt???...Det er jo akkurat sånn som en golf, man får jo ikke gjort no med bilen som ingen andre har gjort før deg...

Del av utfordringen med en A4 vil være å bygge en som skiller seg ut. Vet allerede akkurat hvilken farger den skal lakkeres, og hvilke fangere, panser, bagasje lokk, eksos, senkesett, og felger som skal brukes :)

Pettersen AutoImport vet å ta seg betalt for bilene. Og når det gjelder 200sx, så er det mest S14 og S15 om dagen. Aldrig prøvd en. Hm. Må gjøres en dag.

MR2 mk1 er uaktuelt. Skal ikke utdype det noe mer, siden det er noen eiere her på forumet :-)

#127351  av sindrejl

trukke han liker utseendet på mk1 ;) Man må kjøre en før man liker dem :)

#127352  av sindrejl

celicat23 skrev:

Pettersen AutoImport vet å ta seg betalt for bilene. Og når det gjelder 200sx, så er det mest S14 og S15 om dagen. Aldrig prøvd en. Hm. Må gjøres en dag.
enig der, pettersen tar seg ekstremt godt betalt.. alt for godt egentlig, men men,. klør meg selv etter bil til ca 200k, men aner ikke hva jeg skal ha

#127357  av Anders gullstein

Tja...vil ikke akkurat si at MX-5 er så damete da. Jeg vurderer det som neste vinterbil faktisk :wink:

Har da de ingrediensene til en sportsbil da. Lav vekt, bakhjulsdrift og etter min mening et kult utseende. Trenger såklart noen småting for å bli kvitt litt frisør tendensene da. 16" hjul, senkesett, diffsperre, effektanlegg, lavere vippelykter (VELDIG viktig) og kanskje en kompressor eller turbo kit for den som vil at det skal gå litt mer enn normalt :wink:

Synes ikke den under her ser ut som den kommer rett fra "femi Freddy's hairstudio" :wink:
Vedlegg
IMG_9421_1024.jpg
IMG_9421_1024.jpg (65.73 kiB) Vist 852 ganger

#127359  av celicat23

Sorry, men eneste jeg ser for meg er at det sitter 2 gutter i den bilen der og fniser mens de krangler om hvem som skal få holde i girstanga.. ;-)

#127360  av Anders gullstein

Hehe...tror en kan dra en del damer med MX'n da. Jenter liker da femigutter, som de prøver å omvende :wink:

#127382  av lasse

celicat23 skrev:
lasse skrev:Hva med en golf 1?
Om du satser litt kroner får du et pent eksemplar, og de er jo så feeeete...
Eller audi 90 quattro 20v?
Har hatt '91 golf GTi, som var strøken med kun 1 tidligere eier i tyskland osv. Men så mye problem og dritt den golf'en ga meg, så har jeg lovt meg selv aldrig å eie noe gammelt VAG produkt igjen. Så golf I, II, og III er ikke aktuelt.

Audi 80/90 kan ikke bli fete. Har enda ikke sett en som er det. Alt som er å få tak på av bodykit osv hjelper ikke. Det oser 80-tallet og gammel gubbe av de.
90'en til en kompis, synes ikke den er kjip jeg...
EDIT:80 og 90 er to heeeelt forskjellige biler...

#127413  av celicat23

Samme hva du gjør med de, så ser det fortsatt ut som en gammel firkantet 80 talls gubbe bil. Bortsett fra audi 80 cab'en da, som du får ombyggninssett (det var det vel noen stave feil?) til å gjøre om fronten til A4 b5. Eneste 80'n som frister er RS2'n, pga den sinnsyke motoren. Kompis hadde en som var trimmet, og den bilen ble brukt så hardt hele tiden, at jeg ble over imponert over hvor holdbar den er...Og hvor godt ei gammel tung stasjonsvogn kan gå.

#127488  av sindrejl

celicat23 skrev:Samme hva du gjør med de, så ser det fortsatt ut som en gammel firkantet 80 talls gubbe bil.
hihi kunne ikke vært mer enig :D