TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• opphold pÃ¥ ACR vol2?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #123968  av SMT

heisann lurte bare på hvor alle hadde tenkt og gjøre av sei? når portene stenges på fredag og lørdag.

tenkte kanskje på å ligge i telt?eller i bilen :lol:

er det foresten langt i fra tr.heim og til acr?

har noen veninner dær :twisted:

#123973  av ST205RR

Jeg blir å ligge på Meyergården Hotel i mo sentrum, er vel ca 50 mil fra ACR til trondhjem :D

#123974  av Master

Me 2!
 #124011  av sindrejl

SMT skrev:heisann lurte bare på hvor alle hadde tenkt og gjøre av sei? når portene stenges på fredag og lørdag.

tenkte kanskje på å ligge i telt?eller i bilen :lol:

er det foresten langt i fra tr.heim og til acr?

har noen veninner dær :twisted:
er va 6timers kjøring non-stop.. jeg lå på meyergården hotell på vol.1.. konge greier det.. frokost og nattklubb :P

#124396  av memo

Tr.Heim -> Mo = 4timer og 15min om man ikke er redd for liv eller lemmer (eller lappen).. så regn med noe over 6timer om du planlegger å holde normal fart..

jeg blir å sove..hjemme :P

#124526  av SMT

hva koster det å ligge på det hotelet før helgen? noen som vet?

dere som har sovet dær før må jo ha en viss peiling.

#124527  av Master

ca 800 for et dobbeltrom hvertfall... pr natt.

#124611  av Wishmaster

kjørte forbi acr i natt. var en cvampingplass et par km unna med hytter. het storli camping tror jeg. det lå mye nærmere acr enn mo i rana sentrum

#126607  av Tore

Wishmaster skrev:kjørte forbi acr i natt. var en cvampingplass et par km unna med hytter. het storli camping tror jeg. det lå mye nærmere acr enn mo i rana sentrum
Jepp, ligger rett sør for innkjøringa til ACR, var fullt der på førstetreffet! Er flere campinger og hytter på vei til Mo fra banen, men det er lite som kan måle seg med en varm dusj, ferdig frokost og minibar! Er på Meyergården de fleste blir!

#126618  av Kjelliken

:D ligger en nord for innkjøringen også der lå jeg og wilmann og snurre på vol 1 og vi syntes det var helt konge fem min fra banen. og 300 ca kr natten pr hytte med plass til fire i hver hytte. :wink:

#126670  av Blueman

Jeg skal ligge på Holmen hotell... fikk sponsa det så da var flott :D :D

#127010  av SMT

da ble de ikke noe acr treff på meg denn gangen heller. :evil:
hadde forferdelig lyst til og fare men sånt skjer.
pga:motor trøbbel.som ligger beskrevet i en anne tråd.

jeg skla i stede se om jeg klarer og lure meg til tromsø en tur i helgen,
så får jeg komme sterkere tilbake neste gang :D

#127013  av TheStig

håpløst :/