TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ekke sÃ¥ kjip!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #125534  av FireFox

Sku vurdert å bytte bort celican min med denne :P

http://www.autogallery.com.hk/eproduct.php?id=377

#125538  av RedCelica

Fet bil!

#125576  av Hyperion

Stilig den :) Skal man ha seg en slik bør man vel kanskje få seg egen sjåfør også!

#125586  av kake

Den var sjef. Minnet meg om en gammel volga. Rimelig majestetisk :)

#125599  av cameleon

Flott bil....menneh......$988,000.....aldri i verden!!

#125603  av celicat23

Ser ut som noe skurkene i olsen banden filmene kunne funnet på å kjøre rundt med.

#125681  av Johnny_Bravo

syntes den var direkte stygg utvendig. men inni var den nice. tror den er deilig å sitte lenge i

#125698  av Anders gullstein

Konservativ ja, utseendemessig er da Celica'n din noen hakk penere. Men kul lell på en måte, fått slengt på noen andre hjul så hadde det hjulpet. Kjekk den der fotskammelen da, sitte der og se tv og få massasje :wink:

#125714  av Andreazz

Anders gullstein skrev: Kjekk den der fotskammelen da, sitte der og se tv og få massasje :wink:
...mens sjøføren pisker bilen rundt rudskogen.. :twisted: :twisted:

#125717  av Rømmling

er det skudd sikre vinduer må du bare kjøpe da :lol:

#125894  av FireFox

Tror det er litt mere komfort i den enn i de fleste andre biler da :) kunne sikkert klart 8 timer i strekk i de baksetene oxo lixom :D

#125907  av Anders gullstein

Ekte Yakuzi kjærre 8)

#126142  av Grøndis

:shock: den var jo helt konge da... må være en av de få bilene jeg kunne ha sitti i bak sete på lang turer detta :lol:

#126143  av Grøndis

..... den er sikkert ikke så ille å kjøre heller da.