TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er det vanligvis utleie av go-kart pÃ¥ Rudskogen i helgene?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#12372  av tahustvedt

Vel, nå er jeg kommet til Moss.

Ingen som vet noe om Rudskogen? Det er ikke noe info på hjemmesiden så vidt jeg kan se.

Noen som vet om noen andre go-kartbaner i østlandsområdet ved Moss?

#12391  av turboman

Hmmm...

tror nok det er dårlig med det.. Er en utendørs go-cartbane i Våler, 2 mil utenfor Moss. Men, at det er utleie der, tviler jeg egentlig på.

Var utleie både i Sarpsborg og Ski før, men begge disse stedene tror jeg er nedlagt, om jeg ikke tar feil.

ang. Rudskogen, så vet jeg ikke, dessverre...

Så nærmeste blir vel kanskje Oslo, da...

Hilsen
Knut Erik, Moss

#12426  av tahustvedt

Ok. Takk for svar.

Får finne på noe annet, da. :) Det blir sikkert regn uansett.

#12436  av turboman

hehe...

Du får ta en tur til de mange?? hotte utestedene i byen istedet...

Er det jo ikke så nøye om det regner, eller ikke.....

Knut

#12437  av erling

Lukter det drit i Moss ennå? :D Har vært der en gang for lenge siden.. Eneste jeg husker, tragisk nok..

#12451  av CelicaTurbo

Det lukter vel ikke akkurat pent der fremdeles nei, men det er jo slikt som man merker første timen og deretter er blitt imun mot tenker jeg :)

Mossefolket selv er jo hellig overbevist om at det ikke lukter, men de gangene jeg kjører gjennom der merkes det ganske tydelig ja.. men men, er jo et par smelteverk- og cellulose-bygder her på vestlandet også som ikke akkurat lukter godt.. :)

#12477  av tahustvedt

Det lukter av og til. Ikke akkurat nå men jeg kjenner det hver gang jeg er her nede. :) Det luker gamle pølser eller noe sånt, nesten som en søppeldynge!

Før når jeg reiste hit pleide jeg å ta toget fra Oslo og da kunne jeg sove hele veien da jeg alltid våknet av lukta nede ved togstasjonen/kaia. Ingen fare for å sove forbi Moss! Blæh...

;)

#12494  av turboman

Hæ.....

Da skulle dere ha vært her for 20 år siden, DA lukta det, da....

Nå er det så og si, ikkeno´....

men.... "Evig eies, kun ett dårlig rykte...."... hehe.. Moss kommer alltid til å "lukte" i folks øyne.....

Knut

#12523  av CelicaTurbo

Mosselukten er nok mer et rykte enn noe annet nå, det lukter jo fremdeles men det er ikke så ille som ryktet skal ha det til :) Men Moss blir nok aldri kvitt det stempelet der :)