TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Knust MR2 ved Rygge.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #1245  av tahustvedt

Fikk akkurat melding fra faren min som jobber på Rygge hovedflystasjon om at en MR2 var krøllet rundt en lyktestolpe.

Syns jeg har lest om mange MR2-ulykker i det siste (amerikanske forumet).

Tor Arne

#1248  av CelicaTurbo

ja det er jo egentlig en risikobil da :? bare det gikk greit med sjåføren så..

#1252  av tahustvedt

Krøllet var vel litt overdreveet. Jeg pratet med ham i stad og da sa han at et av bakhjulene var most og at det var store skader på karosseriet bak. Det var også voldsomt mye bremsespor.

Tor Arne

#1253  av CelicaTurbo

hm, han har vel lekt seg litt på asfalten da? lange spor høres ut som høy hastighet ihvertfall, kommer nok til å bli dyrt å reparere den bilen da..

#1255  av MR2turbo

Hei!
Litt lenge siden jeg har postet.. har liksom ikke sittet så mye med pc'en i sommer..
Det er synd at sånt skjer.. Og så går det hardt utover forsikringspremien vår... :? Men, men det kan skje alle, vi får bare ta det forsiktig når vi skal leke oss :)

#1266  av CelicaTurbo

nei statistikken blir vel ikke så fin nei og det går jo utover prisen for resten.. men, det er jo ikke så høyt grunnlag for statistikk på MR2 her til lands og vil de da bruke en slik statistikk egentlig?

#1274  av MR2turbo

ja, definitivt.. Mr2'en er "rød merket" hos tilnærmet alle forsikringsselskapene rødt = svært høy risiko... :?

#1282  av CelicaTurbo

skulle ikke forbause meg, er glad jeg er heldig som kan forsikre hos Jernbanepersonalets Bank og Forsikring ihvertfall, hadde det ikke vært for det hadde jeg hatt Golf eller Ibiza eller noe slikt..

#1289  av tahustvedt

Klarer ikke helt å forestille meg selv i en golf. :?

Skal prøve å skaffe en Lotus Elise om to år når jeg har fylt 25. I mellomtiden skal jeg kose meg forsiktig i MR2en. :)

Tor Arne