Da var sommertreffet i sør unnagjort med mye morro som kan gjentas og forbedres

For å forsvare undertengnedes dårlige gjenomføring av "utslags-dragen" så skal det sies at jeg tok påmelding og oppsett av hvem som skulle kjøre mot hvem på sparket....men syntes noen måtte gjøre det. Synd det startet å småregne, men det ble likt for alle. Jeg må ærlig innrømme at det var mange overraskelser når det gjelder hvem som vant mot hverandre...respekt til vår kvinlige kjører som vant sin første start. Etter utslagsmetoden slik som på Gatebil sto to mr2er i finalen, og ikke uten den store overraskelsen vant Marcus over Christian.(Christian lå ikke allt for langt bak når de krysset målstreken, men Marcus sleit med festet i starten).
Nesten alle deltok i kjegle-banen, med forbedring av tidene utover dagen. Skulle en delt ut premie for mest røyk-utvikling hadde Toyparts lett vunnet den...samt delt premien for flest kjegle-velt med Marcus

Christian kommer med liste om ikke lenge vil jeg tro...men uten at jeg fikk viljen min når det gjalt å notere hvem som kjørte på slicks og ikke

(Prøver å skjule mine dårlige tider på banen)
Til slutt må jeg takke for hyggelig selskap på campingen, selv om ikke alle verdens-problemer ble løst den kvelden....
EDIT: TROR JEG SKULLE POSTA DEN HER ET ANNET STED...PÃ… TREFF FOREKSEMPEL