TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jentekjørt Ferrari 360...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#124546  av sindrejl

herrejesus :shock: drømmedama mi!! hvor har du vært hele mitt liv? Så ut som morroveier å kjøre mr2 på btw :P

#124575  av kaimagne

Ikke jeg heller, så eg er virkelig glad for at du posta den en gang til... :D

Det var noen tekst som rulla øverst på skjermen til slutt, men jeg fikk ikke med meg den fordi den gikk så fort... Eller var det kanskje noe annet som distraherte meg...?

#124579  av _speedy

kaimagne skrev:Ikke jeg heller, så eg er virkelig glad for at du posta den en gang til... :D

Det var noen tekst som rulla øverst på skjermen til slutt, men jeg fikk ikke med meg den fordi den gikk så fort... Eller var det kanskje noe annet som distraherte meg...?
Fikk ikke med meg den jeg heller...Eh...Bilen i bakgrunnen var jo helt rå! :D

:P

#124692  av sleeper

Ã¥ fyyyy faen... hu hadde lurt meg! :shock:

#124772  av bose

au!
nå fikk jeg vondt i hormonene mine...................... :shock:
Høne som ikke var kløne det der. så bra ut iaffal

#124806  av FireWalk

oi.. det der var en bra optisk illusjons video! om dere ser godt etter så kan dere faktisk se en ferrari!

#124810  av bose

ærre det det heter... viste ikke at ferrari kom med så fine pupper!

#124863  av sindrejl

FireWalk skrev:oi.. det der var en bra optisk illusjons video! om dere ser godt etter så kan dere faktisk se en ferrari!
hmm? hvor? dæven den klarte jeg faktisk ikke.. vanskelig illusjon :D

#124877  av Johnny_Bravo

var ikke ille det dær. slik bil skal jeg kjøpe til dama mi og :lol: eneste måten jeg får sitte på i en 360 enda :)