TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ENDA et mr2 krasj

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#123993  av Dalan

Ah, det var jo en Mazda MR2.. :D

Men er det noen som har bestemt at det skal bli mindre MR2'er på veien nå eller??
Håper det går bra da, så sånn ut utifra artikkelen

#123996  av GT_rider

Dalan skrev:Ah, det var jo en Mazda MR2.. :D
PLAGIAT!!!!!!! :lol: :lol: :lol:
Ser ut som mr2 hopper opp noen hakk på listene til forsikringsselskapene nå ja :roll: :?
Håper det går fint med de som satt i bilen.

#124007  av TurboKnut

Hmmm - turbomotor i denne tror jeg...

#124009  av Master

Mazda MR2... jaja

#124016  av lasse

Kjedelige greier det der...
Er jo ganske høl i hue å gasse på på vått føre med den bilen da...

#124032  av Andreazz

Ta godt vare på MR2ene deres gutter, de øker stadig i verdi!

#124036  av Fredrik

Andreazz skrev:Ta godt vare på MR2ene deres gutter, de øker stadig i verdi!
Det samme gjør forsikringa...

Trur det er veldig mange som ikke har respekt for hvilken type bil de egentlig kjører..

#124047  av sleeper

har folka mr2 folket gått sammen for og få økt forsikringspremien på de nå eller?

#124190  av BrennaRacing

sleeper skrev:har folka mr2 folket gått sammen for og få økt forsikringspremien på de nå eller?
Jupp....Å i tillegg så prøver vi å sette rekord på utforkjøringer...Tror det er min tur til å kjøre ut av veien til helga en eller annen gang :lol: :lol:

#124227  av Gjertsen

sleeper skrev:har folka mr2 folket gått sammen for og få økt forsikringspremien på de nå eller?
Jeg trur heller det er forsikkrings svindel :mrgreen:
Typisk sånne mr2 førere :lol:
*smile* :D

#124243  av BrennaRacing

Jupp :D

Alle ble enige om at forsikringa på mr2 var alt for billig, så vi gikk sammen for å få mulighet til å betale enda mer for å få lov til å kjøre rundt... :lol:

Typisk Mr2 førere ja....Liker dem ikke jeg heller :lol: :lol: :D

#124528  av soarer

Stiller meg litt undrende til at ingen vet hvem dette er, eller i det minste lurer litt på hvem dette kan være. Monovisker og mørke felger.
Vedlegg
3385253375_650654h.jpg
3385253375_650654h.jpg (7.27 kiB) Vist 962 ganger

#124531  av BrennaRacing

Kan ikke huske å ha sett en med mono visker på forumet, så jeg har ikke peil på hvem det er... :D

#124535  av TurboKnut

Det er ikke monovisker - bare at viskeren til venstre står langs pakningen.
Det gikk en MR2 Turbo her som liknet veldig på denne - men jeg er litt usikker på om den hadde mørke felger.