TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carspotting av 2 supra mkIV i nord :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #123244  av elino

Det går 4- 5 Supra mkIV i Nord-Norge, og hvor stor er sjansen til å møte to av dem bare i løpet av noen timer???? Dette klarte jeg og Are å få til 21 juli :D. På vår bobilferie gjennom Norge og Sverige (Totalt 600 mil :shock: ). Først så vi en sort Supra MkIV i Kongsvik, Ninjamannens (Nå solgt :shock: ) Hyggelig å hilse på deg :wink: Og videre på vår ferd mot Tromsø så vi en rød Supra mkIV i Bardu, 2Fast4U??? Are sier Takk for praten 8)

Må bare legge til at det var sinnsykt deilig å skli ned i setet i Supraen i går, etter å ha hompet rundt 20 dager i en bobil hehe

:D :D :D

#123713  av SMT

den røde er verksmeistern på toyota sætermoen.

skal vist gå gått den.går rykter om at den gjør hjulspinn i 200km/t med å bare gi kick-down. har ikke sette dette selv men det er no noen som sier det :?

uans utrulig fin bil syn det er automat i den.

#123732  av @lpher

SMT skrev:den røde er verksmeistern på toyota sætermoen.
Er han registrert her inne? Eller snakker vi om 2FAST4U her nå? :)
SMT skrev: skal vist gå gått den.går rykter om at den gjør hjulspinn i 200km/t med å bare gi kick-down.
Er det ikke vanlig det altså?! :mrgreen:
SMT skrev: har ikke sette dette selv men det er no noen som sier det :?
:D
SMT skrev: uans utrulig fin bil
Om det er 2FAST4U sin så er den temmelig strøken ja :)
SMT skrev: syn det er automat i den.
Åh? Har du prøvd Supra med automat? :)

#123874  av elino

I følge mkIV registeret her på forumet, går det kun en rød i det området... og det er 2Fast4U her på forumet

Men rett meg hvis jeg tar feil :wink:

#123884  av sindrejl

@lpher skrev:
SMT skrev:den røde er verksmeistern på toyota sætermoen.
Er han registrert her inne? Eller snakker vi om 2FAST4U her nå? :)
SMT skrev: skal vist gå gått den.går rykter om at den gjør hjulspinn i 200km/t med å bare gi kick-down.
Er det ikke vanlig det altså?! :mrgreen:
SMT skrev: har ikke sette dette selv men det er no noen som sier det :?
:D
SMT skrev: uans utrulig fin bil
Om det er 2FAST4U sin så er den temmelig strøken ja :)
SMT skrev: syn det er automat i den.
Åh? Har du prøvd Supra med automat? :)
Etter å kjørt litt læxsøs en helg her med automatgir må jeg bare si at den kassa er helt rå!! :D Elsket å kjøre på halvautomatiske gira.

#123924  av angrykid

det stemmer nok som dere sier, at det er steinar sin, 2fast4u som er på setermoen, ja :)

og jepp, den går godt. hvor godt, er det nok bare han selv som vet. :)