TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NÃ¥r kommer BRS med fete tilbud igjen?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #123904  av angrykid

Regner med det dukker opp noe greier utover sensommeren/høsten fra dere? Hadde vært greit å sett endel av tilbudene som dere kjører, og fått litt OK priser på ting og tang, forutenom å lage egne poster og sende pm i hytt å gevær :)

#123913  av sindrejl

dem kjører jo konstant gode priser på nettsiden :) http://www.bilradiospesialisten.no

#123919  av angrykid

De konstant gode prisene har til tider vært enda bedre her på forumet, sindre :-D

Så jeg opprettholder spørsmålet mitt, jeg :)

#124013  av sindrejl

angrykid skrev:De konstant gode prisene har til tider vært enda bedre her på forumet, sindre :-D

Så jeg opprettholder spørsmålet mitt, jeg :)
hehe ok ;)

#124051  av @lpher

Er høysesong hos oss nå...og det betyr at jeg knapt rekker å sitte på kontorpulten min...og da selvfølgelig får like liten mulighet til å sjekke forumet :)

Så av den grunn så har jeg måttet tone ned tingene litt i sommer også...slik som de 3 foregående år også :)

Jeg har nå også snart i 3 år hjulpet folk her inne, både med priser og div. div. ...og på sommerstid må dette gjøres via PM/mail etc. på kveldstid...og jeg har ikke all verden av fritid heller fortia :) Så jeg besvarer alle hennvendelser så snart råd er :)

TS-OGN-spesifike grom-tilbud kommer...når det værste sesongrushet har lagt seg...vær trygg :D