TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød Mk7 Celica spotted @ Alvdal pÃ¥ tur sørover i forrige uke

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#122035  av kaimagne

Det var nok sikkert meg, jeg var i Alvdal og Tynset i helga, fra fredag til lørdag... Norgescup i skyting. Synd du ikke fulgte på da! :)

Var faktisk ute på pirat-taxi-tur med to Ladaer på natta, etter drikkings på taverna'n på kvelden... :oops:

#122037  av MR2WideBody

kaimagne skrev:Det var nok sikkert meg, jeg var i Alvdal og Tynset i helga, fra fredag til lørdag... Norgescup i skyting. Synd du ikke fulgte på da! :)

Var faktisk ute på pirat-taxi-tur med to Ladaer på natta, etter drikkings på taverna'n på kvelden... :oops:
Fyllesvin er du!!!!

#122039  av kaimagne

Jeps, og nå er det bare en kjapp dusj, og rett på flaska igjen. Må feire at jeg har kommet meg til finalen i NM i feltskyting! ;)

Edit: Kommer til å være i området mellom Dovre og Lesja hele uka, så hvis det er noen lokale som er i distriktet - let me know!!

#122043  av MR2WideBody

kaimagne skrev:Jeps, og nå er det bare en kjapp dusj, og rett på flaska igjen. Må feire at jeg har kommet meg til finalen i NM i feltskyting! ;)

Edit: Kommer til å være i området mellom Dovre og Lesja hele uka, så hvis det er noen lokale som er i distriktet - let me know!!
Grattis da du, er ikke dårlig... Hvor mange treff fikk du?
Hvor mange inne?

Og jeg kan gjenta igjen jeg FYLLESVIN!!!

#122047  av Mr2Nyter'n;p

Æsj! Det var supersynd.. Var inne på Taverna området når du kjørte forbi og videre nordover og måtte ca kjøre litt frekt for å komme ut på veien og da var jo du langt borte. Kjørte vel 3-4km sørover før jeg snudde igjen pga umenneskelig fart jeg måtte holdt for å nå deg igjen :wink: Men si fra neste gang du suser forbi davel! Grattis med skyte-greier forresten.: Skytebana på Tynset ligger jo bare 1km unna meg og Mr2'en står innmed veien du kjører fra Tynset til skytebana 8)

#123865  av kaimagne

Da tror jeg at jeg vet hvor du bor ja... :) Synes nemlig jeg så en rød MR2 stå inntil veien der... :)
Var ikke akkurat verdens beste veier på den sida av elva, var nemlig et par turer opp til Tolga også.
Men siden du bor i området, kan du fortelle meg hva i all verden det er som er historien bak den jævla lamaen som sto utpå jordet der på andre sida av elva ift der du bor? Holdt på å kjøre av veien jeg... :shock:

Forresten, jeg traff en TS-OGN'er når jeg var på Dombås og råna litt en kveld i forrige uke... Rommling! :D Nice meeting ya!

#123883  av Mr2Nyter'n;p

Hehe.. Da vet du hvor jeg bor ja... :wink:

Lamaen ja.. Nå skal du høre.. Hehe.. Lamaen er faktisk ansatt som saue-vakt... Passer på sauene og er visst ganske flink til det.. Tøft da, med en lama midt inni svarteste Hedmark :!: :P