TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forza Motorsport Konkurannse

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #123476  av Mr2 Mk2

HÃ¥per flest mulig har skaffet seg Forza Motorsport,siden det er et utrolig artig spill!!
Om det er endel som har skaffet seg spillet så er jeg klar for å sette opp et liten konkurannse,som vi har/hadde med gt3!

Noen som har forslag til baner og biler?Av baner ser jeg for meg noen av disse:Tsukuba,Sunset Peninsula Infield,Maple valley(den lange),og Nurburgring.

Biler:En av Mk2`ene VIS Racing,Border,eller den vanlige,Supra MkIV,Toyota APR Performance Celica mk7,Mr2 Mk3 vanlig eller Tom`s,Altezza med supra motor,Ae86+++ Er mye å velge i.Om dette blir noe av får vi bestemme oss for baner,biler,mods,hjelpemidler osv sammen.Hadde vært artig dette,eller?
Vedlegg
forza motorsport 005.jpg
forza motorsport 005.jpg (44.45 kiB) Vist 120 ganger
forza motorsport 004.jpg
forza motorsport 004.jpg (51.56 kiB) Vist 120 ganger
forza motorsport 003.jpg
forza motorsport 003.jpg (48.96 kiB) Vist 121 ganger
forza motorsport 002.jpg
forza motorsport 002.jpg (51.24 kiB) Vist 119 ganger
forza motorsport 001.jpg
forza motorsport 001.jpg (55.08 kiB) Vist 120 ganger

#123497  av Amund

prøvde forza her i går, men kan ikkje sei eg er imponert. veldig bra grafikk! bare synd mye stopper der.... kjøre opplevelsen er ikke de helt store, er en del greie løsninger på trimme sida, men de med dekaler og sånn syns eg er litt F&F.. kjipt at en ikke kan velge bil på time trail....

#123580  av The Doctor

Jeg er klar for konkurranse.. :twisted:

Digger spillet som bare det.. Gikk skikkelig fort lei GT4!! Men detta river ennå as!

#123641  av Mr2 Mk2

Amund skrev:prøvde forza her i går, men kan ikkje sei eg er imponert. veldig bra grafikk! bare synd mye stopper der.... kjøre opplevelsen er ikke de helt store, er en del greie løsninger på trimme sida, men de med dekaler og sånn syns eg er litt F&F.. kjipt at en ikke kan velge bil på time trail....
Bare fordi du sverger til Gran Turismo det :wink: lenge siden sist forresten,ringer "plutselig" :roll: :wink:

Lite tilbakemelding ellers?ikke påstå dere har bedre å gjøre i finværet? :lol:

#123729  av kake

Jeg er med! Forza er konge det ja :)

Hva med at vi gjør det slik at vi kan trimme en bil slik at den holdes innenfor en hvis klasse, så er det litt opp til hver enkelt hvordan man oppnår det, med vekt eller h.k eller dekk f.eks.

Maple Valley, Road Atlanta, Laguna Seca og Tsukuba er jo bra baner.

Hvor langt har dere kommet i karierremodusen ? Jeg er ca 55% ferdig på karierre og 100% på arcade. Har begynt å trene opp drivataren til de veldig lange løpa, men den kjører jo som en nervøs kylling :D

#123738  av Mr2 Mk2

kake skrev:Jeg er med! Forza er konge det ja :)
Nice! :D
kake skrev:Hva med at vi gjør det slik at vi kan trimme en bil slik at den holdes innenfor en hvis klasse, så er det litt opp til hver enkelt hvordan man oppnår det, med vekt eller h.k eller dekk f.eks.
Høres jo greit ut,det er en måte å gjøre det på.Men må også ha med eksakt samme bil,slik at tidene virkelig blir jevne.Da kommer konkurannse innstinktet virkelig frem.!
kake skrev:Maple Valley, Road Atlanta, Laguna Seca og Tsukuba er jo bra baner.
kake skrev:Hvor langt har dere kommet i karierremodusen ? Jeg er ca 55% ferdig på karierre og 100% på arcade. Har begynt å trene opp drivataren til de veldig lange løpa, men den kjører jo som en nervøs kylling :D
Nesten 80% på career,og 32,6 på arcade.Ser ikke vitsen med å kjøre Arcade :roll:

Må da få med mer enn 3stk.!

#123741  av kake

Jostein skrev: Høres jo greit ut,det er en måte å gjøre det på.Men må også ha med eksakt samme bil,slik at tidene virkelig blir jevne.Da kommer konkurannse innstinktet virkelig frem.!
Ja samme bil, men at vi holder oss f.eks innen A1-klassen med den bilen, men hvordan vi får den dit kan være valgfritt :)
Jostein skrev: Nesten 80% på career,og 32,6 på arcade.Ser ikke vitsen med å kjøre Arcade :roll:
For å unlocke biler vel :)
Jostein skrev: Må da få med mer enn 3stk.!
Tror egentlig alle er på ferie jeg. :wink:

#123742  av Mr2 Mk2

Jostein skrev: Nesten 80% på career,og 32,6 på arcade.Ser ikke vitsen med å kjøre Arcade :roll:
For å unlocke biler vel :)

Men bilene blir jo bare unlocket på arcade modus,da ser jeg ikke helt meningen. :?

#123816  av Amund

Jostein skrev:
Amund skrev:prøvde forza her i går, men kan ikkje sei eg er imponert. veldig bra grafikk! bare synd mye stopper der.... kjøre opplevelsen er ikke de helt store, er en del greie løsninger på trimme sida, men de med dekaler og sånn syns eg er litt F&F.. kjipt at en ikke kan velge bil på time trail....

Bare fordi du sverger til Gran Turismo det :wink: lenge siden sist forresten,ringer "plutselig" :roll: :wink:

Lite tilbakemelding ellers?ikke påstå dere har bedre å gjøre i finværet? :lol:
Greit nok at eg sverger til gran turismo, hehe, er jo naturligt siden de er de beste spillet! :wink:

ellers e de full fart, boble mekk, og øl drikking for alle penga ;-)

vi må snakkes om neste uke, er jo skole start, og første uken er de jo grøftefylla på alle. (og så er jo alle de nye student damene kommer :wink: )

#124376  av tbergstad

Hepp!.. Fyr løs og bestem dere for bil da!.. Det kunne jo også ha vært kult med noen race på systemlink. :wink:

#124507  av Mr2 Mk2

Kan godt sette sammen noen biler og baner jeg,men meningen var at vi skulle klare å bli enig.Slik at vi får spilt de bilene vi liker på de banen vi liker,så nært som det lar seg gjøre hvertfall...Kan slenge opp en poll,med biler og baner?eller skal jeg bare bestemme noen biler,baner og mods?