TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Film fra ACR vÃ¥r '05

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#120703  av Turbotrille

Hmm, ser jo her at alle andre har fått dårlig hastighet på nedlastingen, noen som vet hvorfor jeg fikk såpass høy nedlasting da???

#120705  av Furinax

Turbotrille skrev:Hmm, ser jo her at alle andre har fått dårlig hastighet på nedlastingen, noen som vet hvorfor jeg fikk såpass høy nedlasting da???
Fikk bra jeg også. det der kommer jo ann på så mange ting så kan være umulig å si sånn uten videre.

#120723  av MR2WideBody

Linja her går fort den og, ligger på 104 til ca 108 kB/s

#120849  av MR2turbo

Skikkelig bra film! :D gleder meg til neste treff jeg nå ;)

#121075  av @lpher

_speedy skrev:Pudding's film har også kommet ut:

http://film.df.durnk.org/2005/sommertreff-05-vol1.avi

:D
Så det dær ja....og myste kjapt igjennom den for å se om bilen min, og meg, var med :) Jooooooa...Supran var med den...men ikke jeg :D De som derimot satt i bilen min var en noget fyllesjuk copilot (i passasjersetet) i færd med å sjekke opp en fjortis! :D

#121097  av Speeder

Ã… fanken, trodde det var deg jeg :lol:

#121847  av @lpher

Speeder skrev:Ã… fanken, trodde det var deg jeg :lol:
LOL :D I think not :D Har bedre dametekke jeg :mrgreen: ....ihvertfall på "litt" eldre damer enn det dær :mrgreen:

Her har du ett bilde av meg to prove it :D ...at jeg....er...meg altså :mrgreen: ...og ikke for å bevise den biten med dametekke :mrgreen:
Vedlegg
AUT11505.JPG
AUT11505.JPG (119.43 kiB) Vist 160 ganger

#121849  av Gjertsen

_speedy skrev:
Gjertsen skrev:bra film. ble litt for mye av filminga på bane med den lexusen! ikke slemt ment, men burdte vært klipt vekk litt og kanskje plass til mere æktion?
Lexus? Mener du ikke den blå Corollaen? :D
Corolla ja! *plystre og late som ingenting* :D

#121858  av Speeder

@lpher skrev:
Speeder skrev:Ã… fanken, trodde det var deg jeg :lol:
LOL :D I think not :D Har bedre dametekke jeg :mrgreen: ....ihvertfall på "litt" eldre damer enn det dær :mrgreen:

Her har du ett bilde av meg to prove it :D ...at jeg....er...meg altså :mrgreen: ...og ikke for å bevise den biten med dametekke :mrgreen:
Hehe, visste det da, prate med deg der oppe. :wink:

#121871  av @lpher

Speeder skrev: Hehe, visste det da, prate med deg der oppe. :wink:
:D joda, men jeg tenkte bare jeg skulle benytte annledningen til å nevne det...slik at ikke andre folk her inne også tror det dær var meg :D

#123277  av kennethx

Bra filmen blir likt, ble jo saa klart toyota fokus i filmen, men det var vel ikke noen overraskelse?

Er fortsatt paa ferie, men drar hjem fra lanzarote om ett par dager, og da skal jeg trykke opp filmen til de som har bestillt :)

#123744  av TomG

Syns noen skulle laget en "compilation" med markus sin bil jeg....bilen hans hores jo helt vannvitig ut!

T

#123755  av NISMO

Tror det er litt forskjellig nedlastinghastighet.
Første forsøk fikk jeg bare 15 kb/sek

NÃ¥ er det litt bedre...

Men kunne vert bedre. :wink:
Vedlegg
download.jpg
download.jpg (125.64 kiB) Vist 164 ganger

#123764  av Magne

hmmm... denna må jeg se.. Har da grei hastighet jeg da.. 220kb/s