TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Overnatting i Trondheim 13-14 aug?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #123388  av elino

Det er tydligvis i Trondheim det skjer til helga.... med Gatebil on-tour, Emma bilstereo, VM i offshore, Street legal dragrace, biltreff mm
Vi har tenkt oss til Trondheim på lørdag med overnatting til søndag.

Er det noen som har tips om rimelig overnatting?

Skal sjekke litt med hotellene, men kan tenke meg det blir vanskelig pga VM i offshore+++.
Et alternativ kan være campingen litt nord for Trondheim, men 20 min med buss frister ikke noe særlig. Med bussbill. på ca. 130,-pr.pers en vei +leie av hytte, blir dette nesten like dyrt som å ligge på hotell

Sikker parkering er viktig :!:

#123403  av kaimagne

Det er visst noe ledig på Dagali den helga... http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=7935

*hint hint*

;)
 #123414  av @lpher

elino skrev: Det er tydligvis i Trondheim det skjer til helga.... med Gatebil on-tour, Emma bilstereo, VM i offshore, Street legal dragrace, biltreff mm
DET skal være sikkert :D
elino skrev: Vi har tenkt oss til Trondheim på lørdag med overnatting til søndag.
Ahh :) SKal dere stille ut eller? :)
elino skrev: Er det noen som har tips om rimelig overnatting?
Hmm...kommer ikke på noe i farta da... Har ikke allverden til plass hjemme selv heller dessverre...ellers kunna vi ha ordna det veldig enkelt :) (Vi hadde jo plenty plass...men har nå flytta til en litt mindre, men helt ny, leilighet..på godt og på vondt :D)

Send meg en PM om dere ikke finner noen løsning da...så skal vi se om vi ikke kan få lage til en "plan B" :D
elino skrev: Skal sjekke litt med hotellene, men kan tenke meg det blir vanskelig pga VM i offshore+++.
Stor sannsynlighet for det ja....dessverre...
elino skrev: Et alternativ kan være campingen litt nord for Trondheim,
Hvilken camping er det snakk om itilfellet da?
elino skrev: men 20 min med buss frister ikke noe særlig. Med bussbill. på ca. 130,-pr.pers en vei +leie av hytte, blir dette nesten like dyrt som å ligge på hotell
Sant nok...
elino skrev: Sikker parkering er viktig :!:
Bombe :D Om det blir en utfordring...så lar det seg jo gjøre at du enten låner carporten min...eller om vi parkerer bilen innelåst på monteringshallen på jobben hos meg :)

#123439  av @lpher

Elin....youve got a PM :)