TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forsikrings rabatter... Hvordan ordne?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #122894  av Zepticon

For ikke så lenge siden var det en tråd om hvordan få forsikringen billigere.... Har søkt men finner ikke tak i den.
Det sto noe om at visse fagforeninger hadde gode avtaler med forsikringsselskapene. tro Norges Bondelag var ett av dem med 25% rabatt? Noen som husker?

Er værtfall intresert i å presse forsikringsprisen ned litt!

#122905  av Turbotrille

Med medlemsskap i NorgesHandicapForbund (NHF) så får du også noen rabatter, de øker også med årene. :)
Dette er hos Gjensidige..

Tror det begynte med 10%, og jeg har vel en 15-16% nå, er ikke helt sikker..

#122934  av GT_rider

er det medlemskapet hos nhf for alle, eller kun for personer med ett reelt handikap?
bondelaget og nhf, kan fort spare litt på det 8)

#122949  av sindrejl

bondelaget har 20% rabatt hos gjenstridige :) fine greier det

#123007  av BrennaRacing

Kontakt Bs bilforsikring (å BS står ikke for BullShit nei :lol: )....De er så billige at du ikke trenger rabatt :D

#123112  av Turbotrille

Medlemsskapet er for alle ja..
Jeg er medlem av en undergruppe av NHF igjen, men det gir meg samme gyldighet som alt annet i NHF.
Jeg har jo et reelt handikap og er derfor med i organisasjonen, mens det også er mulig å være pårørende eller interessemedlem også, uansett hvilket medlemsskap du har så vil du få samme rabatten. :)

#123144  av GT_rider

har du noen link hvor det er mulig å tegne medlemskap? all støtte er jo god støtte for nhf skulle jeg tro :wink:

#123210  av TheStig

Turbotrille skrev:Medlemsskapet er for alle ja..
Jeg er medlem av en undergruppe av NHF igjen, men det gir meg samme gyldighet som alt annet i NHF.
Jeg har jo et reelt handikap og er derfor med i organisasjonen, mens det også er mulig å være pårørende eller interessemedlem også, uansett hvilket medlemsskap du har så vil du få samme rabatten. :)
Kan jeg spørre hva handicapet er?

#123216  av Zepticon

Turbotrille skrev:www.nhf.no kanskje?
Selv er jeg medlem av http://www.lars.no :)
Sia æ heite Lars så e det vell ingen som protestere vess æ bli medlem der! :lol:

#123222  av Turbotrille

TheStig skrev:
Turbotrille skrev:Medlemsskapet er for alle ja..
Kan jeg spørre hva handicapet er?
Dette forklarer vel det meste, i tillegg så står LARS for Landsforeningen for ryggmargsskadde. ;)
Vet ikke helt hva som skjedde med øynene på det bildet, men er ikke så gal som det kanskje kan se ut som. ;)
Vedlegg
IMG_0233-2.JPG
IMG_0233-2.JPG (37.07 kiB) Vist 770 ganger

#123224  av TheStig

hehe, har sett deg før på bilder så øynene så like gale ut som vanlig ! :p

Ah okei I see. Får du kjørt noe bil ?!

#123360  av Turbotrille

Kjører nesten 30.000km i året jeg. ;D

Kan se om jeg kan få tatt et bilde av håndgassen min så skjønner du gjerne hvordan det fungerer.

MÃ¥ desverre ha automatgear da, kan ikke bruke clutch. :?
En hånd til gass/brems og en på rattet, mangler liksom en hånd da til gearspaken. :wink:
Sist redigert av Turbotrille den 07 aug 2005 02:10, redigert 1 gang totalt.

#123367  av kaimagne

Turbotrille skrev:En hånd til gass/brems og en på rattet, mangler liksom en hånd da til gearspaken. :wink:
Bare å flytte til Tsjernobyl det, så fikser det seg i løpet av noen år... :mrgreen:

#123961  av olemm

kaimagne skrev:
Turbotrille skrev:En hånd til gass/brems og en på rattet, mangler liksom en hånd da til gearspaken. :wink:
Bare å flytte til Tsjernobyl det, så fikser det seg i løpet av noen år... :mrgreen:
:mrgreen: