TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ville du ha sitti pÃ¥ med ho her?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#122256  av celicat23

Kjøringa beviste akkurat ingenting. Eller, forresten, det er jo bemerkelsesverdig at en jente klarer 5 minutter uten å kræsje så får vel gi noen credits for det da.

Men...boobies? ooooh, boobies!!! boobies!!! boobies!!!
 #122257  av BrennaRacing

DannyBoy skrev: Hadde jeg fått på meg ølbrilla kunne hu sikkert fått blitt med meg hjem :D
Det finnes ikke nok alkohol i hele verden til å få de ølbrillene sååååå store :lol: :lol:

#122485  av FireFox

smatt smatt, hu var ikke så fæl akkurat :D

#122489  av Fredrik

celicat23 skrev:Kjøringa beviste akkurat ingenting. Eller, forresten, det er jo bemerkelsesverdig at en jente klarer 5 minutter uten å kræsje så får vel gi noen credits for det da.

Men...boobies? ooooh, boobies!!! boobies!!! boobies!!!
What he said 8)

#122491  av TheStig

kjøringa beviste MYE.. det er ikke mange som klarer slike overganger mellom girene med 390 hk eller hva den har.. PERFEKT clutch-gass-gir overgang. Var null sluring gitt
I tillegg til at hu satt dønn planta i sete gjennom svingene i bra fart. Amatører sitter og bøyer hodet og er helt giret når de kjører litt hardt .....

#122503  av celicat23

TheStig skrev:kjøringa beviste MYE.. det er ikke mange som klarer slike overganger mellom girene med 390 hk eller hva den har.. PERFEKT clutch-gass-gir overgang. Var null sluring gitt
I tillegg til at hu satt dønn planta i sete gjennom svingene i bra fart. Amatører sitter og bøyer hodet og er helt giret når de kjører litt hardt .....
Boobies!!!!!

#122514  av TurboKnut

Hmm.. :D

#122974  av Grøndis

JA så sant det ikke er mr2`n min ho skal kjøre så...

#122975  av aneriks

jeg hadde sittet på jeg !!!

#123010  av jan-erik

Perfect! Noen som har vært å kikket i drømmene mine eller.... :wink:

For en lyd, kjøring og landskap og filming. For ikke snakke om sjåføren da... Skulle likt å se de av oss som kjører slik med høye hæler...

#123138  av cameleon

Alt var tilsynelatende perfekt til jeg så vaskekluten med såpe som lå på bilen hehe...fyyy :mrgreen: