TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• pÃ¥ tur hjem

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #12068  av memo

møtte jeg en litt sint lotus elise, blågrønn metallic...nyyyyyyydelig...
ble sjokkert over hvor bred den var over baken, jeg har nemlig ikke sett dem in real life før :)

skulle bare si det ja :lol:

-m

#12075  av bose

Jeg har sett dem mange ganger. Har til og med sett Ferrari F40 tre ganger i Tønsberg!!! Og million-talls 200sx`r.

#12104  av chris

Ruller i hvert fall to Lotus Elise'r i Trondheim. Om det ikke er tre også. Så også (skr)opel Speedster og Honda S2000 i sentrum i går kveld. Ferrari er snart mer vanlig enn Volvo her oppe (hvilket medfører at jeg får mer blikkfang enn de :twisted: ). men F40 har jeg ikke sett i Trøndelag ennå. Er hovedsaklig Testarossa og 355 og 360 det går i. Og så var det den Supra'n med overlegen sjåfør da.. som jeg også så i går :D (ikke for det.. jeg ser den hver dag) :P
Har ennå ikke sett andre '92 MR2 her da.. ruller en god del 91 modeller, og noen få mk1.

Anyway.. Go Toyota. Var til og med dobbelt Toyota en liten periode i dag (ja, snakker om Formel1). :D Synd de bommet på strategien, Da Matta kjørte kjempebra, spør du meg. Ganske gøy da, siden Toyota ennå er på lærestadiet. Blir stor-stort om et par-tre sesonger det der ;) Det ER allerede stort, å gjøre det så bra så fort.

#12146  av mk1 black limited

bose skrev:Jeg har sett dem mange ganger. Har til og med sett Ferrari F40 tre ganger i Tønsberg!!! Og million-talls 200sx`r.
Du mener sikkert den i...ahemmm...bakgrunnen her?

:-D
Vedlegg
mr2-f40.jpg
mr2-f40.jpg (36.58 kiB) Vist 1169 ganger

#12153  av Dalan

Møtte en ny Ferrari Spyder av no slag, 360 kanskje, sølvgrå hvertfall, på vei hjem fra Gardermoen i går (dama dro til usa for et år, kjipt ja..urk), ble sjokkert over hvor lav og bred den var! :shock:
først så jeg bare to lys som kom mot med et mellomrom godt over gjennomsnittet, så kom det noe laaaavt og breeedt seilende forbi meg, tror aldri jeg har vridd nakken så fælt før.. :wink:

#12157  av CelicaTurbo

det er da man forstår at en MR2 med Ferrari kit aldri kan se ut som en Ferrari; den blir aldri så lav og så bred som den ekte, for ikke å snakke om den manglende lyden av mange sylindre :)

#12161  av PÃ¥l

Kristian: Det der var faktisk litt på grensen :? Vi skal liksom være fanatikere her... Kødda litt da.... Hadde heller hatt en MR2 enn en Ferrari faktisk.... Japanese engineering at its best!

#12165  av CelicaTurbo

hehe, jeg sier ikke at Ferrari er bedre da vet du, sier bare at en MR2 ikke kan fremtre som en Ferrari uten at folk som har sett Ferrari tidligere skjønner at den er fake :) Selv liker jeg ikke Ferrari men respekterer bilene enormt tross allt, men jeg misliker MR2'er som blir stylet slik at de skal ligne på noe de ikke er :)

#12171  av chris

Synes ikke Ferrari har noe status lenger jeg.. Merker det selv, gidder knapt å ofre et lite blikk om en Ferrari passerer. Føles ikke så spesielt. Hadde vært rått å prøvd, men hadde jeg fått en, hadde jeg solgt den. og brukt penga på noe japansk, som hadde gått MYE fortere ;) ;) :twisted:

#12178  av @lpher

chris skrev:Synes ikke Ferrari har noe status lenger jeg.. Merker det selv, gidder knapt å ofre et lite blikk om en Ferrari passerer. Føles ikke så spesielt. Hadde vært rått å prøvd, men hadde jeg fått en, hadde jeg solgt den. og brukt penga på noe japansk, som hadde gått MYE fortere ;) ;) :twisted:

100% enig med du dær :D

@lpher

#12181  av @lpher

chris skrev:Ruller i hvert fall to Lotus Elise'r i Trondheim. Om det ikke er tre også. Så også (skr)opel Speedster og Honda S2000 i sentrum i går kveld. Ferrari er snart mer vanlig enn Volvo her oppe (hvilket medfører at jeg får mer blikkfang enn de :twisted: ). men F40 har jeg ikke sett i Trøndelag ennå. Er hovedsaklig Testarossa og 355 og 360 det går i.
Første gangen jeg sperre øya opp for en Ferrari var på en trang grusvei på møre!! :D
chris skrev: Og så var det den Supra'n med overlegen sjåfør da.. som jeg også så i går :D (ikke for det.. jeg ser den hver dag) :P
Da antar jeg du mener 'overlegen' som i 'best i verden' eller no? :lol:
chris skrev: Har ennå ikke sett andre '92 MR2 her da.. ruller en god del 91 modeller, og noen få mk1.
Det skal være en rød post 93 modell i byen også...
chris skrev: Anyway.. Go Toyota. Var til og med dobbelt Toyota en liten periode i dag (ja, snakker om Formel1). :D Synd de bommet på strategien, Da Matta kjørte kjempebra, spør du meg. Ganske gøy da, siden Toyota ennå er på lærestadiet. Blir stor-stort om et par-tre sesonger det der ;) Det ER allerede stort, å gjøre det så bra så fort.
SÃ¥ det....Artig :D

@lpher

#12194  av chris

@lpher skrev: Første gangen jeg sperre øya opp for en Ferrari var på en trang grusvei på møre!! :D
Kjøres det Ferrarier på grusveier også? :P
Anyway.. trange grusveier på møre kan være skumle :)
@lpher skrev: Da antar jeg du mener 'overlegen' som i 'best i verden' eller no? :lol:
Hehe, han innbiller seg i hvert fall det? :D hehe, neida, kødda jeg. Jeg mente overlegen som i "kjørerettforbiutenåofreetvink" :P ;)
@lpher skrev: Det skal være en rød post 93 modell i byen også...
Hmm.. den har jeg ikke sett. Har dog sett opptil flere røde 91 modeller

#12250  av Goose

Hva skal man med ferrari?
Er ikke det bedre med top trimmet japse. eks. Supra som er en Ren Ferrari Killer?
Da er det morro det...

#12257  av chris

Goose skrev:Hva skal man med ferrari?
Er ikke det bedre med top trimmet japse. eks. Supra som er en Ren Ferrari Killer?
Da er det morro det...
Jepp ;) (ref tidligere post lenger opp) :P