TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• LAKKERING!?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #113574  av Celica_t18

Hei jeg har nå endelig fått bestilt meg et full carcept kit....
Og må dermed finne et billig sted å lakkere. Har hørt at det er utrolig billig i Sverige? Noen som vet no om dette... evnt kan gi meg adresse, link til et lakkverksted i sverige?

Hvis dere vet om noen som lakker billig i Norge så skrik for all del ut...
Er for øyeblikket bosatt i Buskerud fylke....

Trenger RÃ…D! :)

Og i tillegg så må jeg finne lakk koden elle rnavn på følgende bil:

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 915&pos=34

#113584  av egotrip

hey, Jeg lakkerte bilen min i Sverige. Nærmere bestemt hos http://www.stylingkompaniet.se men vil ikke anbefalle å gjøre det der.. Gutta er veldig hyggelige samt service instillte ! men .. lakkering er ikke deres sterkeste side :p

har hørt at det er en flink en som holder til i strømstad.. men har ikke no navn på personen..

Neste gang jeg evt kommer til å lakkere så får jeg noen til å gjøre det svart i Norge.. å la bilen stå igjen i sverige i et par uker var et helvete :p

#114040  av celica_st205

egotrip skrev:hey, Jeg lakkerte bilen min i Sverige. Nærmere bestemt hos http://www.stylingkompaniet.se men vil ikke anbefalle å gjøre det der.. Gutta er veldig hyggelige samt service instillte ! men .. lakkering er ikke deres sterkeste side :p

har hørt at det er en flink en som holder til i strømstad.. men har ikke no navn på personen..

Neste gang jeg evt kommer til å lakkere så får jeg noen til å gjøre det svart i Norge.. å la bilen stå igjen i sverige i et par uker var et helvete :p
Ã¥ hvor masse kostet det??

#114061  av ErikG

har også lakket hos stylingkompaniet. Hold dere langt unna!! Har hørt og sett at Kennet Moen er flink. Vet ikke på pris så det får dere høre selv. Kan sikkert spørre Neemi også siden han har lakkert bilen hennes.

#114069  av egotrip

ble 18k norske for utvendig lakkering og montering av stylingen.

#114081  av Elzin

heeeelsikken så dyrt!! da reiser jeg heller lengre sør :)

#122538  av Tikay

egotrip skrev:ble 18k norske for utvendig lakkering og montering av stylingen.
Visst du har reist over til England har du fått dette for ca 1000Euro (7800kr) På riktig sted...

Men så va da venstre kjøringa da.... :lol:

#122554  av Zepticon

Hva med montering av styling...?
Hva med å pusse ned hele bilen, fjerne noen parkeringsbulker og litt tjafs, montere litt bredding, snaker om forskjermer, bakskjermer, og litt på bakdøren, og tilpassing av styling.
Tror dere det er noen som kan ordne dette over grensen uten at det koster meg skjorta? Og hvilken pris vil dere anta da?

#122572  av sindrejl

har en som tar 15.000 for montering av styling og lakkering.. :) da er det inkl nedpussing og tilpassing såklart

#122760  av karl234

har en som tar 8 jeg :D

#122796  av Zepticon

sindrejl skrev:har en som tar 15.000 for montering av styling og lakkering.. :) da er det inkl nedpussing og tilpassing såklart
DAMN!!!
Hørtes jo ut som en GREI deal :twisted: Fikser han bulker også da?
Foresten så tror jeg at bredding er uaktuelt nå... Men kunne trengt noen som er flink med glassfiber og som ikke har noe i mot å jobbe litt svart 8)
karl234 skrev:har en som tar 8 jeg :D
Trondheim! Here i come!!! :twisted: :twisted:

#127211  av Larsen

Prøv tyskland. Er vist billigst, men det er sikkert greit å ha litt språkkunskaper. Har hørt om folk som har hellakert til 6k.

#127239  av chris

sindrejl skrev:har en som tar 15.000 for montering av styling og lakkering.. :) da er det inkl nedpussing og tilpassing såklart
Noen jeg kjenner? Er han flink? Jeg trenger lakk til våren, og kanskje et lite stylingkit hadde vært på sin plass? :P

#127262  av kaimagne

Tyskland, England, Sverige...

Det er Polen og videre østover (Estland, Litauen, latvia) som er tingen. En kompis av meg fikk pussa, sparkla, rustsveisa og hellakkert en sånn pizza-racer (Opel Combo) for 5500 kroner. Og da var de fornøyde med betalinga! Så gjelder å fylle bilen med billig sprit, vodka, sigaretter, klær og alt annet og snike seg hjemover igjen... ;)

Han har også kjøpt seg kjøkken i Polen, men siden benkeplata var 3 meter, ble Combo'n litt for liten... ;)

#135410  av Zepticon

Hvordan er kvaliteten på arbeidet demmes da?
Er dem Pro eller er det bare litt jalla arbeid?

Ser på et kit til Mazdan som kommer fra litauen og lurte på om det var verdt å trille nedover å få det montert og lakket alt i ett? Må også få rettet noen bulker og sånnt og skifta ei bakdør?

Er dette noe å sattse på?