TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• resultater av ferie: snadder

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #12140  av CelicaTurbo

Ferien resulterte i handel av to snaddergjenstander:

En t-skjorte med "Turbo" trykk.

En komplett Carlos Sainz vannkjølt intercooler med alle rør, radiator og vannpumpe. Jeg kjøpte denne av "Greddy" og betalte en grei sum for dette, men ikke så mye som de 8000,- om noen skulle tro det etter å ha lest en post på bilforumet.net :) Jeg ferierte bare 10 minutters kjøring unna selger så det ble en kjapp handel etter tips fra min bror, og enormt flaks at en slik ble solgt her til lands i det hele tatt. Jeg har vært på utkikk etter en slik ca ett halv år og gjorde regning med å måtte handle fra australia eller noe slikt, og ikke 10 min unna :)
Vedlegg
komplett Carlos Sainz kjøler for ST185 i super stand.
komplett Carlos Sainz kjøler for ST185 i super stand.
kris_rc_intercooler.JPG (67.49 kiB) Vist 692 ganger
Kul t-skjorte for treff osv :-)
Kul t-skjorte for treff osv :-)
kris_turbo_tskjorte.JPG (24.78 kiB) Vist 692 ganger

#12235  av bose

flott flott. Hvor var du på ferie?

#12239  av CelicaTurbo

Fredrikstad, svigerfamilien holder til der :)

nå slipper jeg ihvertfall å bekymre meg for heat-soak og tenningsbank på banekjøring når det blir tid for det :D
 #12240  av erling

CelicaTurbo skrev:
En komplett Carlos Sainz vannkjølt intercooler med alle rør, radiator og vannpumpe.
Enda mer påfyll til det allerede stappfulle motorrommet ditt.. Synes det så rimelig stappa ut da jeg kikka oppi. :D
Men slikt snadder liker vi. Bilde
 #12244  av chris

erling skrev:
CelicaTurbo skrev:
En komplett Carlos Sainz vannkjølt intercooler med alle rør, radiator og vannpumpe.
Enda mer påfyll til det allerede stappfulle motorrommet ditt.. Synes det så rimelig stappa ut da jeg kikka oppi. :D
Men slikt snadder liker vi. Bilde
Jepp, det gjør vi ;)

Har bestemt meg for at det skal bli trangt i motorrommet mitt også.. må bare ta tiden, og pengene, til hjelp. Men bilen skal gjøres noe med. Heldigvis haster det ikke, siden bilen er så rå og pen og herlig i utgangspunktet ;)

#12253  av CelicaTurbo

det er rimelig trangt under der ja men det skal jo passe fint da, det jeg lurer mest på er nok radiatoren.. :)

...en negativ ting er jo at det blir en del ekstrajobb å bytte tennplugger f.eks. :?

men ser frem til å få det montert da men satser på å gjøre det til et høstprosjekt så snart jeg får ferdig sommerprosjektet :)