TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• har hybel, trenger kompis :P

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #122303  av sindrejl

Noen som har lyst å flytte inn på et ledig rom jeg har i en liten grei leilighet her i trondheim? 3250 pr mnd :) 95853203 er tlf nr mitt

#122309  av espenk

sindre.. ærlig talt.. jeg tror ikke du bør forumet til å formidle kontaktannonsene dine :lol: :lol:

#122314  av lasserj

har du U-orginal eksos sindre?

#122325  av sindrejl

lasserj skrev:har du U-orginal eksos sindre?
urr.. her snakker vi HEFTIG off-topic da :D :D har selvbygd eksos.. eller rakrør som noen også kaller det.. går rett ut gjennom en 4" endestuss :P

#122327  av Mr2Nyter'n;p

Fristende.. Veldig fristende :wink:

#122330  av lasserj

hoho off topic :D jeje.. da vet det sikkert din mr2 jeg HØRTE og så i sentrum forrige uke :wink:

#122338  av sindrejl

lasserj skrev:hoho off topic :D jeje.. da vet det sikkert din mr2 jeg HØRTE og så i sentrum forrige uke :wink:
åh? vært i trondheim uten å si ifra? :P Om det var en sort mk1 som bråkte som et heite helvete er jeg stygt redd for det var min ja :D

#122339  av sindrejl

Mr2Nyter'n;p skrev:Fristende.. Veldig fristende :wink:
ja her har du muligheten for en skikkelig god rompi.. eh kompis .. deler stue bad og kjøkken :) Pent og greit med internet og kabeltv :D må slå til nå .. har kort tid på meg til å finne en leieboer og vil gjerne ha en som jeg kjenner litt :)

#122341  av @lpher

Hvor er det du skal flytte nå da? :)

#122369  av cameleon

@lpher skrev:Hvor er det du skal flytte nå da? :)
Sikkert en plass langt ute i skauen så ingen skal se de griseaktivitetene han foretar seg :mrgreen:

#122370  av TheStig

hahaha, årets off topic !

#122380  av Zepticon

Først trodde jeg han snakket i metaforer her... :lol:
Men hvem vil vell vite hvor Sindre gjør med "avgassene" sine....?

#122420  av chris

@lpher skrev:Hvor er det du skal flytte nå da? :)
Flatåstoppen :)

#122436  av @lpher

chris skrev:
Flatåstoppen :)
Jeez...snart bor jo "alle" ts-ogn folk på denne siden av byen jo?! :D

#122470  av FireFox

Dama skal flytte opp dit i august for å studere.. du kan få låne hu av meg hvis du vil?? :P skal vi si 200kr mnd? 8)