TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MÃ¥lere?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#11960  av chris

Erlend skrev:Synes economy-LEDene er litt sjarm jeg :P

Hadde vært moro å modda dem litt - slik at det ble helt svart når man kjørte vanlig, og POWER lyste opp ved mer enn 50% pådrag, og når det nærma seg rødsone, sånn ca 500 fra, så begynner POWER å blinke! :D
Hehe, bruke som shift-light ja ;)

#12031  av Erlend

Ja, nettopp! :)

#12047  av chris

Erlend skrev:Ja, nettopp! :)
Jeg lukter et lite prosjekt på gang ;) Eller hva tror du? ;)

#12121  av Erlend

Hadde vært moro, men blir litt avansert for meg... Trenger jo noe som gir signal ved et visst turtall, vet ikke hva det skal være på en så gammel bil som min :roll:

#12169  av chris

Erlend skrev:Hadde vært moro, men blir litt avansert for meg... Trenger jo noe som gir signal ved et visst turtall, vet ikke hva det skal være på en så gammel bil som min :roll:
Hmm.. lurer på åssen man kan få fiksa det der ja.

-EDIT-
Nå ser det ut til at en lyspære er gåen bak speedometeret. Hva må til for å få bytta denne? og hva slags lyspære sitter der?

Og hva kan man gjøre for å modde de LED'ene, med det samme man er bakom der ? ;)

#12206  av PÃ¥l

Jeg sier meg enig med Erlend. Det ER sjarm med de øknomilampene. Prøvde en 87 modell Celica forleden med 4A-GE motor, og da fikk jeg litt MR2 følelsen tilbake da jeg så de deilige LED'ene. Men man må være totalt toyota frik for å sette pris på dem da 8)

#12212  av MRQuoc

når det gjelder mod for ecu--- som shift indkatorer.. har vel lastebiler slike ??? ;)

instrumentpanelet trenger 5watts , kan jeg huske ... og blåe hetter er meget behagelig å ha på ;) ( med bittelitt diming), har hatt det i min tidligere Corolla..

#12227  av chris

MRQ skrev:når det gjelder mod for ecu--- som shift indkatorer.. har vel lastebiler slike ??? ;)

instrumentpanelet trenger 5watts , kan jeg huske ... og blåe hetter er meget behagelig å ha på ;) ( med bittelitt diming), har hatt det i min tidligere Corolla..
Hmm.. må vel gå an å få modda de lysa på en enkel måte.

Når det gjelder lyspærebytting.. hvordan kommer man til bakom der på enklest måte?