TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus RX300H

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #122045  av FireFox

Fatters kom hjem på fredag og hadde med seg en Lexus Hybrid bil.. seff måtte jeg da ut å teste den, for jeg tenkte at en hybrid bil kan da umulig gå bra.
Men fy å jeg fikk sjokk! for det første så er jo bilen helt syk utenom.. som automatisk døråpner, ryggekamera, gps og alt mulig elektrisk dall som man egentlig ikke har bruk for :P

Men fy for et drag det var på den... ble jo sugd bak i setet når man ga på :) + at den brukte ekstremt lite bensin.. så HEIA Hybridbiler!

det jeg syntes var fetest på bilen var at når man satte i nøkkelen så senket rattet seg og gikk innover :D måtte glise litt da.

#122070  av Gjertsen

og hva med non bilder?+????

du vet vi liker slikt!
Knips og tjo å hei!!

#122074  av FireFox

Sorry, rakk ikke å knipse bilder.. men jeg fant litt info og bilde her: http://www.carpages.co.uk/lexus/lexus_t ... 1022852586

Btw: jeg skrev litt feil, det var RX400H jeg prøvde :wink:

#122079  av BrennaRacing

Den ser ikke så værst ut heller :lol:

#122087  av aneriks

naboen har en sånn den er rå :)

#122384  av Kebab gud

de fleste blir nok sjokert over at hybrid kan brukes til mer enn bare god drivstoff forbruk..
men faktumet er at eneste måten man kan få sikklig bunn drag er ved bruk av hybrid :P
la bensinmotoren ta seg av den høyhastighjets delen

#122418  av chris

Kebab gud skrev:de fleste blir nok sjokert over at hybrid kan brukes til mer enn bare god drivstoff forbruk..
men faktumet er at eneste måten man kan få sikklig bunn drag er ved bruk av hybrid :P
la bensinmotoren ta seg av den høyhastighjets delen
Yepp.. elmotorer har jo maks moment helt fra starten av.. :)

#122475  av FireFox

Jup, nå skal det sies at man får greit bunndrag med en V6 eller V8 oxo da :P

#122476  av Magne

Markedet for Hybrid biler er absolutt størst de stedene Diesel biler ikke er så populære tror jeg. De nye diesel bilene har vel så mye kraft og lavt forbruk som Hybrid bilene tror jeg... veit ikke noen ting her bare antar..
Tror i statene at Diesel ikke er så pop og derfor "kanskje" de godtar Hybrid bilen siden de fortsatt går på Bensin og de fortsatt kan ha sine V6 og V8 motorer om dem vil det.... i tillegg til Automat helvete da... hehe
 #122531  av Tikay

Den så hevet ut :D

Vært heftigere visst de ha senka den litt....

Torbjørn