TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dagens bensin er dyr? kampanje mot staten!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#120655  av Gjertsen

FireWalk skrev:
Nordmenn har en særegen evne til å tolerere alt politikerene kaster på oss. Om det hadde kostet 30 kroner literen så hadde folk bare betalt.. vi hadde sittet hjemme og beklaget oss til venner og kjente.. men ingen hadde hatt mot nok til å gjøre noe med det! Om mange av de idiotiske avgiftene politikerene på mystisk vis har klart å implementere her i landet hadde blitt forsøkt implementert i svært mange andre land, så hadde det ført til sivil ulydighet på grensen til borgerkrig..

Noe slikt hadde aldri skjedd i Norge, en nasjon av feiginger som gjerne tør å snakke stort om sine meninger, men som ikke har karakter nok til å ta saken i egene hender...
Nemmelig. Vi nordmenn bare bøyer oss for en gjeng gullfisker(dårlig hukommelse/dumme fisker) som sitter på dette såkalte "STOR tinget" og lar oss bli hersa med..

Bensinavgiftene er bare en liten sak i dette lange land og samfunn som kan bli forbedret!
Nei, vi vil aldri bli enige, godt er det:D
Men alle er vel enige at dagens bensin priser er drastiskt høye!
Så støtt denne saken, pr ville jo vært kjempe bra, kanskje noen som kontakter f.eks tv2 søndag 31 juli og sier at i morra vil dem få en STOR sak!? kanskje få 10.000 kr tipset til og me?

Andre ting som norge burdte skamme seg over er denne politikken med utlendinger som kommer og tar alt av arbeid fra oss.
Jeg som er Håndtverker, merker åssen markedet er. hva trur dere vil skje da om hele fuckings latvia,polen osv osv kommer hit og tjener 5ganger sin egen årslønn på 3 mnd til en brøkdel av våres times priser?
Jo det skal jeg si dere alle!
Vi nordmenn som betaler skatt og all elendighet ender opp som arbeids ledige, som at det ikke er nok arbeidsledige nå tildags?

Vet ikke om noen av dere så på en debatt for en stund siden om akkurat dette! Da var det en innringer som sa "putt utlendingene på stortinget" da bare lo politikerene!!

Bondevik tillhører ett sted, i ræva på feita sjøl ( jærn Erna)

Vi må ikke godta all denne dritten, la oss stå sammen, kamp er bra for sammfunnet!!!

#121319  av Gjertsen

Bump. Flere må se denne ;)

#121320  av Fredrik

Skal prøve å huske det.. :)

#121781  av Gjertsen

siste dagen i dag! før morra dagens demonstrasjon!
Er bare en Reminder for dere!
SÃ¥ husk, ikke no bensin fylling i morra ;) :lol:

#121794  av lexusmann

Er med jeg!! Trenger forresten ikke å tanke i morra heller, har nesten halv tank....Dessuten var tanken å ta bussen til jobben... :)
Er fullstendig enig i at bensinprisene er ALT for dyre!!!

#121796  av Remi

husk på at en av grunnene til at bensinavgiften er så høy er for og få oss til og ta mere buss og bruke bilen mindre. det e det staten vill :wink:

#121806  av FireWalk

Jeg er med! :-) men så har jo ikke jeg fylt bensin på to måneder da uansett.. :p