TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• men i huleste helvete...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #12086  av MRQuoc

hankjønnet er vel kjent til å glemme fortere enn kvinner... nå har jeg faktisk brukt så lang tid på å ikke være her at jeg har glemt både login og pass.
ettersom jeg ikke får sendt PM eller Mail til admin, så måtte jeg registrere nytt.. ,

Kan admin være vennlig å slette Qvakk ?

Qvakk=MRQ
og som sett akkurat på denne, er jeg tilbake igjen.. :o
(enda uten MR2 , men håper for gud skyld at det ordner seg snart.. )

Når sommeren nå ender i + for økomien , kan jeg endelig få somlet med å skaffe meg en bil, og ønsker også i fremtiden også å være en ressurs på dette forum og .. tja.. hmm.. .vel , en kløktig mann skal ikke snakke for mye vel .. uhm .. ;)

#12102  av chris

Gullfisk-minne? ;)

Velkommen tilbake :)

Men.. mailadressen til admin finner man vel på TS-sidene uansett?

-EDIT-
Er ikke den avataren din litt stor forresten?

#12110  av erling

Er bare å trykke "glemt passord", og fylle ut brukernavn og mailadresse, så får du nytt passord tilsendt. :wink:

#12136  av CelicaTurbo

jaja qvakk, har du glemt login så er det bare å finne en tidligere post av deg selv så ser du jo navnet der, og nytt passord blir tilsendt fra innloggingsbildet slik Erling beskriver :)

#12151  av MRQuoc

men, jeg klarer jo ikke å skrive på riktig mail
Brukernavnet er jo greit.. men mailen er skiftet, alikavel klarer ikke den å gi meg den.. derfor .. jeg uhm.. kan jo bare slette den

btw .. er den for stor? , det gikk fint ann det der?

#12156  av CelicaTurbo

Da er jo dette en påminnelse til folk om å sjekke eposten som er registrert på dem under sin profil og huske å endre denne om man bytter epost ved et senere tilfelle :)

men avataren er litt stor ja, øverste grense er 96x96 pixler.

#12164  av MRQuoc

du er en hard mann... greit jeg forandrer det.. *finne noe mer passende*

#12166  av CelicaTurbo

"hard men rettferdig", eller noe slikt :) Men seriøst, jeg liker ikke når avatarer tar for mye plass for det går utover plassen for det som faktisk er interessant på forumet, nemlig teksten. Og i tillegg ser det så klart mye bedre ut når alle har lik størrelse da :)

#12167  av MRQuoc

Så sant så sant.. du er ikke så ille ;)