Ble stoppet av en kar som skulle selge meg et styling kit til Lexus`n min. Han hadde Is 200 før, men solgte den for ikke lenge siden. Han hadde bestilt styling for lenge siden men fikk det aldri. Så da han hadde solgt bilen, fikk han stylingen.
Var å så på den idag, stylingen er hel og fri for skader. Den ligger fortsatt i plast. Dette er en glassfiberstyling.
Personlig syntes jeg ikke den var allverden så jeg bestemte meg for å ikke kjøpe den.
Han skulle ha 10000for den, så hvis noen er interresserte i den, send meg PM slik at jeg kan sette dere i kontakt med hverande.
Kjenner ikke denne fyren selv, vet bare han har stylingen liggende hjemme til seg selv.
Var å så på den idag, stylingen er hel og fri for skader. Den ligger fortsatt i plast. Dette er en glassfiberstyling.
Personlig syntes jeg ikke den var allverden så jeg bestemte meg for å ikke kjøpe den.
Han skulle ha 10000for den, så hvis noen er interresserte i den, send meg PM slik at jeg kan sette dere i kontakt med hverande.
Kjenner ikke denne fyren selv, vet bare han har stylingen liggende hjemme til seg selv.
Vedlegg
-87 Supra MKiii 2,5TT Bil: viewtopic.php?f=62&t=6962 Stereo: viewtopic.php?f=49&t=25333
-04 Avensis
-14 Leaf
(x)-01 Mr2 Mk3
(x)-01 IS200 Sport
-04 Avensis
-14 Leaf
(x)-01 Mr2 Mk3
(x)-01 IS200 Sport