der gikk pågangsmotet mitt til helvete... jeg kjøpte en motor av mototrinnport (egon i danmark) for at jeg skulle ha en bra motor jeg sa ossen bil jeg skulle sette den inn i .. så starta det med at jeg ikke fikk på tvis innsuget.. ok da måtte jeg ha annen topp så skulle jeg bytte over toppe i dag men så ser jeg at det en slange som jeg ikek har tengt over før nå (EN UTVENDIG OLJE SLANGE SOM JEG IKKE HAR INNGANG TIL I DEN NYE TOPPEN JEG NETTOP HAR OVERHALT) DUMME MEG tenkte han karen nedi danmark kunne litt om toyota jeg siden han dreivmed det tilvanelig.. og jeg trudde jo en 4age var en type motor men der tok jeg sikkelig feil har langt ut noen bilder men nå lurere jeg på siden det er en stund siden jeg kjøpte motoren av han og av økonomiskegrunner ikke har fått starta med å skru før nå.. er jo betalt den 17.9.04 denna motoren.. jaja mest lyst til og selge alt i deler nå azzå men har så lyt til og ha en strøken mk1 jaja sån ka det gå..

Vedlegg
IMG_3614.JPG (149.6 kiB) Vist 521 ganger
IMG_3615.JPG (107.37 kiB) Vist 527 ganger
IMG_3612.JPG (230.41 kiB) Vist 516 ganger
IMG_3610.JPG (204.79 kiB) Vist 519 ganger
lyst på noe deilig .. lyst på noe pent .. lyst på noe som holder.. lyst på noe som folk ser alt etter.. da snakker vi toyota hehe
l love mk2`s
l love mk2`s